Welke foto zouden jullie doen voor kerstkaart we hebben gisteren foto's gemaakt en nu kan ik niet kiezen ze moeten beiden nog bewerkt worden
misschien brutaal maar versier hem met slingers en ballen Dan pimp je hem zo wat op. Rood rompertje aan.
misschien leuk om een topic te maken om zo op ideen te komen. Ik zit ook al weer na te denken wat doen met me kerstkaart. Zo een gup op de foto is het allerleukst.
Ik vind de eerste foto het leukst voor een kerstkaart. Je moet hem dan nog wel oppimpen met kerstslingers en ballen en tekst. Was ik maar zo creatief haha.
Foto twee vind ik ook de leukste. Ik weet niet of je de foto als kaart verstuurd of dat je er een kerstkaart van laat maken. Deze hebben wij vorig jaar verstuurd (laten maken via kruidvat.nl)
Ik heb laatst zelf kaarten gemaakt die zijn in neutrale tinten helemaal over de top kerst. Met glitters, ballen sterretjes maar allees in grijs paars zilver goud tinten, maar eigenlijk kitsch maar toch wel mooi. De foto die er op komt ik denk zelf ook meer aan 2 maar mijn man vindt 1 mooier, die wordt helemaal bijgesneden en bewerkt nog en zodat die eruit knalt. heb bewust maar alleen kerstmuts gedaan anders past het niet bij mijn kaarten>????? (muts die ik ben)
zeker foto 2, wat een heerlijk mannetje. Wij hebben vanochtend ook foto's gemaakt, nog even mee scrappen en klaar.
het was nog een hele tour om meneer behoorlijk op de foto te krijgen hij ging steeds naar het toestel, wel lachen,.
ik zou foto 1 doen, foto 2 is niet overal scherp, en ik vind het leuker dat hij er helemaal op staat...
Ik heb beiden bewerkt en scherp gesteld nu zit nu naar profdrukje te kijken en kan nog niet kiezen, ik dacht net ook dat foto 2 niet helemaal scherp was maar met bewerken krijg ik hem helemaal scherp maakt het nog moeilijker
Ik zou ook voor 2 gaan, gezien de beschrijving die je van je kaart geeft zou ik de foto zwart/wit maken en dan alleen de kerstmuts orgineel (gekleurd) laten, dan steekt die lekker af.