nachten lang huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bull22, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo allemaal

ik heb een zoontje van een maand oud
    hij krijst echt alles bijelkaar snachts.

hij krijgt zijn laatste voeding rond 10 uur
    en dan snachts weer rond 1uur.
    na de nacht fles krijst hij alles bij elkaar
    en heb ik dus geen moment rust.

afgelopen nacht heeft hij mij de hele nacht wakker gehouden
    ga er zelf aan kapot.
    als ik hem dan uit zijn bedje haal dan is hij stil
    zodra hij in me armen slaapt leg ik hem terug
    nog geen 3 min en gaat ie weer.
    ik weet niet meer wat ik moet doen.

kan iemand mij tips geven zodat hij lekker slaapt.
    heb zelf ook zo geen moment rust.

xxx

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

is er misschien een kans dat hij zichzelf wakker slaat.. jayson had dat namelijk ook wij zijn toen begonnen met inbakeren.. hij voelde zich dan geborgen en sliep toen lekker..

3. bull22

bull22 Niet meer actief

niet dat ik weet. hij ligt altijd in een omslagdoek. overdag is het presies hetzelfde. hij is klaar wakker

4. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Slaapt hij in zijn bedje dicht bij jou? Als hij zo klein is kan het natuurlijk zijn dat hij gewoon behoefte heeft aan mama dicht bij zich. Of idd inbakeren wat MrsNuke al zegt

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Bij je nemen, op je buik oid laten slapen en overdag bijslapen wanneer mogelijk.

6. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik vind het ook vrij duidelijk... ;)
    Hij heeft er gewoon behoefte aan om dicht bij jou te zijn, waar hij ook hoort. Hij is nog maar pas geboren, meid. Lekker vasthouden en knuffelen en samen lekker lang slapen!

7. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan zijn wat iedereen hier boven zegt, maar het kan ook zijn dat hij reflux heeft. Mijn dochter had precies het zelfde en heeft ons ook nachten wakker gehouden.

Toen we er achter kwamen dat het dit was, sliep ze ineens wel gewoon.

Ze krijgen heel erg pijn als je ze achterover legt en als jij hem dan optilt gaat die erge pijn weg. Logisch dat hij dan bij jou in slaap valt en als je hem weer neerlegt hij gaat huilen. Mijn dochter deed dit precies het zelfde. met reflux kunnen ze echt krijsen!! terwijl mijn dochter helemaal geen huilkind was. (kan ook last van oortjes zijn he dat ze huilen als ze plat liggen)

Kijk dus alsjeblieft wel ook naar de medische dingen voordat je hem inbakerd en denkt dat dat het is, want dan kan hij jou ook niet meer de signalen geven dat hij ergens last van heeft. Al geloof ik ook echt dat inbakeren voor heel veel baby's wel de oplossing is.

Heel veel succes! Hoop dat je snel weer wat nachtrust krijgt. baby's huilen meestal niet voor niets.

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

En dan wil ik graag nog toevoegen dat het kan helpen om hem pas weg te leggen als hij in een diepere slaap is, dat is na een minuut of tien. En zijn bedje voor te verwarmen, zodat de overgang van jouw lekkere warme armen minder groot.

Als hij daarmee wel weer een paar uurtjes doorslaapt tot de volgende voeding, kun jij ook slapen en is er waarschijnlijk niet iets anders aan de hand. Het proberen waard denk ik.

Succes meid, het is pittig!!

9. fafje

fafje Niet meer actief

en mss sowieso zn hoofdeinde iets verhogen, voor eventuele kans op (verborgen)reflux

ik heb wel tot 3/4 mnd bedjes voorverwarmd.. na de laatste of 1 na laatste voeding...

Deel Deze Pagina