wie van jullie heeft de hoes van de maxi cosi al gewassen. wil hem eraf halen, alleen aan de onderkant, waar het gordeltje door de hoes zit, krijg ik hem er niet af omdat het gordeltje vast zit (vastgestikt). Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen?
Ow ja.. hoe ging dat ook alweer... Het moet wel kunnen.. Staat het niet in de gebruiksaanwijzing?? Dit vond ik op een andere site; "Onder dat riempje zit een stangetje waar een opening in zit, daar haal je dan het riempje doorheen..." Succes!
Mooi! (en nu onthouden voor de volgende keer. De 1e keer had mijn vriend het zo door, de 2e keer was hij in staat om de gordel eraf te knippen..)..
Ik heb eergister ook de bekleding gewassen. Met het eraf halen was ik al die gordeltjes die over de schouders gaan, door de achterkant te trekken. Ik had al zo het idee dat dat niet helemaal de bedoeling was! Toe nik bij de 2e gordel was, had ik door dat je dat lusje onderin ook kon loshalen. Voelde me een beetje dom... Zij tegen Zoë "Niet aan papa vertellen hoor!" Ze hadden dat trouwens ook wel even in het instructieboekje mogen zetten!
tip je kunt ook een aankleedkussen hoes erom heen doen even gaatjes erin maken voor de gordels en dichtnaaien hoef je niet steeds zoveel moeite te doen omdie hele hoes eraf te halen
Inderdaad een handige tip, maar dan zie je niks meer van de mooie bekleding! Daarom hadden wij juist voor deze maxicosi gekozen, omdat we het printje en de kleuren zo mooi vonden! (Vriendlief: "Past mooi bij de bekleding van de auto!" )