mijn dochter heeft voor haar 2e verjaardag de toet toet's autogarage gekregen, ze heeft er 2 autotjes bij, die autotjes "zingen" maar ze blijven steeds hangen. een bon heb ik niet meer!!
Bij alles wat van V-tech is en gaat haperen of dat de plaat blijft hangen moet je de batterij vervangen en doet het weer zoals voorheen. Ik dacht ook dat als de batterijen leeg zijn dat ze er dan mee ophielden en ging ook met iets van V-tech terug naar de winkel omdat de plaat bleef hangen. Moest de batterij vervangen en voilà hij deed het weer .
Hier zelfde ervaring. Maar moet bekennen dat het even heeft geduurd voor het kwartje viel. Ik vond ze voor zo'n relatief duur merk wel erg snel 'kapot'. Haha.
de batterijen zijn al vervangen... die van die takelwagen is al even geleden dat hij, die kan ik nog eens proberen. er ziet iets los bij de politieauto, als je op het aanknopje drukt doet hij het wel.. is toch erg snel. tsjah hij is wel eens gevallen maar daar moet speelgoed tegen kunnen
Mmm, dan zou ik het niet weten. Wij hebben benny de bus en daar is ook al echt super-veel mee gesmeten. Zelfs een voetenbad in het drinkbakje van de katten heeft ie overleefd. Kapot kan natuurlijk, maar alletwee?...
de takelwagen kan ik proberen met een nieuwe batterij, maar de politieauto is denk ik toch kapot, vind het wel heel snel voor zon bekend merk.
Hier vliegen ze de kamer door en nog niet 1tje is er stuk. Mijn zoom gooit zoiezo met alles van v tech en alles doet het nog! Vond het juist echt super sterk speelgoed en hun geld vaak echt wel waard.. Maar goed je kan pech hebben natuurlijk! Andere vraag: die auto's zijn ergens meer te krijgen begrijp ik.. Intertoys etc kunnen niet eens vertellen wanneer ze weer binnen komen..
Via internet-shop nog prima te krijgen hoor! (Schreef ik, omdat ik er laatst nog naar gekeken heb, maar zie nu dat het idd schaars is... sorry) Bij Kidizoom nog wel de auto (margot), politieauto, brandweer en cementwagen...
och jeetje zijn ze haast niet meer te krijgen?! mag toch hopen dat er wel weer nieuwe in de winkels komen
ff snel gekeken maar niet bij bart smit en ook niet bij intertoys.. op internet dan he, zo snel kan ik niet bij de winkel zijn