Puro lacto new life

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door abbey, 15 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Hoihoi,

Ons mannetje is inmiddels 7 wkjes oud , ( 4 wk tevroeg geboren) en best veel last van krampjes.. Infacol geprobeerd en een difrax fles.. Niet echt succes.. Nu kreeg ik een tip voor poeder van puro lacto new life.. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb inmiddels ook de dr brown fles.. Er staat 1 schepje per dag maar mag je ook per fles een mespuntje oid doen?

2. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Nog nooit van gehoord, dus geen idee wat 't is :)
    Maar volg je alle instructies voor het juist bereiden en geven van de flesvoeding op? Dit kan je evt. Ook nog helpen de krampjes minder te maken. Dit zijn ze:
    - zorg dat een voeding minstens 20 minuten duurt
    - maak de fles klaar met gekookt water, aangevuld met koud water.
    - roer de fles ipv schudden
    - voed je kind 'zittend' ipv liggend, dus goed rechtop op je een arm houden.
    - houd de fles zo horizontaal mogelijk, maar zorg wel dat de speen steeds gevuld blijft met melk.
    - laat je kindje halverwege de fles even boeren

Hopelijk heb je hier wat aan. Als de fles te snel gaat kan je ook de prematuur speen van de dr. Brown fles nog aanschaffen ;)

3. abbey

abbey Actief lid

23 aug 2007
    466
    0
    16
    Hij drinkt met de fase 1 speen van dr brown fles zo'n 30-35 min zijn fles leeg.. Dus weet ook niet of dat te langzaam is dan? Want dacht eraan fase 2 te doen maar das pas vanaf 3 mnd zag ik? En t gaatje groter maken mag dat ?

Thanks v de tipsn !
    De flesvoeding maak ik klaar met afgekoeld gekookt water en verwarm ik dan.. Het boeren isd tussensoor eigenlijk altijd..
    De zithoudinh had ik nog niet geprobeerd omdar ik dacht ja hij is 7 wk misschien niet goed v zn rugje om zolang zo te zitten...

4. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    En wat wellicht een hemelse oplossing kan zijn; kijk eens naar een draagdoek. Of een draagak, maar dan wel ergonomisch. Mocht t je interesseren, draagpraat op FB is een leuke groep.
    Hier ook een kindje met nog regelmatig krampjes, de doek geeft troost en verlichting!

5. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Hier ook allerlei middeltjes geprobeerd, niet wat jij noemt trouwens, maar niks hielp.
    Buikje masseren en beentjes fietsen wel soms
    En hij heeft nu forlax, hij poepte heel moeilijk v.a. 7/8 weken

Deel Deze Pagina