Zowel mijn dochter als mijn zoon zijn hypermobiel. Mijn dochter heeft ook een spreidbroek gehad, waardoor het allemaal nog lastiger was voor haar. Zij liep met 18 maanden los. Mijn zoon is heel erg slap, ook in zijn romp. Hij kon met 18 maanden net een beetje los zitten. Op dit moment staat en loopt hij langs de tafel en bank enzo. Aan de hand durft/wil hij niet. Hij wordt in augustus 2, maar als ik zie hoe slap hij nog is en hoeveel moeite het hem kost, denk ik niet dat hij met zijn verjaardag los kan lopen.
Tja en al doet je kindje t niet, je oefent toch? T is een blij kind, zolang ze vooruit gaat is er lijkt mij niks aan de hand! Je kan t niet veranderen, je mopje doet t zoals t gaat ^^
Hier een zoontje van bijna 1 jaar. Heeft een motorisch achterstand wat is vastgesteld door het ziekenhuis en we hadden al fysiotherapie voor een voorkeurshouding maar we zijn deze fysiotherapie blijven houden. Me zoontje kan sinds kort alle kanten op rollen en om zijn as heen bewegen. Maar ik geloof dat alles goed komt ! Elk kindje heeft zijn eigen tempo ! Geniet juist extra van de momenten dat ze dan ineens zo n stap zetten !