Hai! Mijn dochtertje van 13 maanden heeft de laatste dagen zoiets geks... Ze is ziek (verkouden en koortsig), maar is in bed zo vrolijk. Normaal gesproken leg ik haar op bed en kletst ze hooguit nog 3 minuutjes en dan slaapt ze. Ze slaapt ook echt bijna altijd helemaal door, zeker 12 of 13 uur achter elkaar. En als ze wel wakker wordt geven we het speentje terug (uit bed gevallen ofzo) en dan slaapt ze gewoon meteen verder. Nu? Gisteravond heeft ze tot 20.45 wakker gelegen, terwijl ze om 19.20 op bed ging. En dan vannacht....02.15: " deuh, deuh" Ik dacht: even kijken of ze haar speen kwijt is, en misschien even wat neusspray" Dat gedaan, maar mevrouw was al klaarwakker. Ze heeft van 02.15 tot 03.30 heel vrolijk liggen zingen en kletsten... Het lag niet aan het feit dat we zijn gaan kijken, want die nacht daarvoor werd ze ook wakker, ze was helemaal doorgelekt en had een volle neus. Verschoond etc. en ze ging lekker verder slapen. MAar goed, nu lig ze dus alweer een half uur aan één stuk te zingen en te kletsen... Is dit een fase??? (please!?)
hahah ik hoop voor je dat het een fase is! Sinds mijn dochter haar stem heeft uitgevonden doet ze niks anders dan kletsen.... Gelukkig niet 1,5 uur voor het slapen gaan, maar wel regelmatig een paar keer per nacht en overdag kletst ze ook de oren van je kop af. Ik wacht ook nog steeds op het moment dat ze me 's nachts gewoon lekker laat slapen! (helaas moet ze door gebrek aan ruimte nog steeds bij ons op de kamer slapen, maakt het er ook niet beter op...) Succes iig!
Ik ken het! 'S middags leg ik mijn zoontje er om 13:00 in en om 1500 hoor ik hem nog kletsen! Uiteindelijk valt hij dan in slaap en maak ik hem maar wakker om half 5. 'S ochtends hetzelfde: Ik hoor hem om kwart voor 7 al kletsen. Ik val weer in slaap en om 9 uur word ik uit mezelf wakker en kletst die nog steeds vrolijk door! Best zielig eigenlijk Nee ik heb het idee dat mijn zoontje het gewoon heerlijk rustig vindt in bed. Al is hij de hele dag al strondvervelend, in bed knapt hij op. Hopen dat het zo blijft, beter dan een kind wat huilend wakker wordt (die ken ik ook)
Hihi, wij hadden het met 5 maanden.... Lag jelmar soms tot wel een uur lang geluidjes te maken.... Pffff, de eerste nacht moesten hubs en ik er wel om lachen, de derde nacht niet meer...... Haha, Maar was gelukkig maar een weekje! Maar goed, jou kleine is al wat ouder.... Hoop dat ze snel weer slaapt!
pfoe dat zou ik ook wel willen hoor. Dat Mike zich zo goed zou vermaken in bed.. Maar als hij ook maar bedenkt dat hij wakker is gaat hij rechtop zitten en wil hij eruit en spelen... Wel leuk dat ze kletst is beter dan huilen toch!.
Ons mannetje doet het 's morgens vanaf een uurtje of 8. Hij kan dan zo 45 min. kletsen in bed. Kan ik ondertussen mooie douchen en ontbijten.
Ik zou echt willen dat die kleine van mij aan het brabbelen is in zijn bedje als hij wakker wordt of moet gaan slapen. Mijn kleintje huilt en krijst alleen maar z'n longetjes uit z'n lijfje. Ik zou echt zo willen ruilen.
hahah jaaa volgends my is het een fase want mijn dochtertje (15 maand) deed het ook vanaf een maand of 11 en godzijdank nu niet meer.. overdag vind ik het prima, maar snachts wat minder
Hahaha, wat grappig! Typische meid!! Hier is het gieren gillen 's nachts dus probeer er maar een beetje van te genieten (ookal begrijp ik heel goed dat jullie 's nachts willen slapen!). Overigens vannacht was ze wel aan het kletsen en keten, bij ons in bed... Na 2 uur kon deze mama er ook niet meer om lachen!