Wie heeft een kind die een ontwikkelingsvoorsprong heeft? En dan niet dat jij dat vind of denkt maar die er daadwerkelijk voor getest is. Ik zou hier graag met iemand over willen praten.
hoe oud moet het kind zijn? ik zie dat niemand iets durft te schrijven hier. waarschijnlijk omdat er altijd ruzzies ontstaan in topiks met dit onderwerp. heel erg merkwaardig van zp.
Het gaat om mijn jongste dochter van bijna 3,5 dus het liefst rond die leeftijd maar mag natuurlijk ook van een andere leeftijd. Er mag natuurlijk ook via pb gereageerd worden. Voor die discussie te voorkomen heb ik er ook bijgezet dat het kind getest moet zijn. En ik wil niet weten wat het kan en ook ga ik niet melden wat de mijne kan om gezeur te voorkomen.
Beetje jammer idd dat je om die reden bijna geen topic durft te openen. Ik heb er geen ervaring mee sorry
ik ben wel benieuwd wat je dochtertje kan is toch juist leuk om te vertellen... kan jou het schelen wat andere ervan vinden...
Ik kan je helaas niet helpen, maar ik hoop dat je iemand vind om erover te praten. En ook ik vind dat het gewoon moet kunnen vertellen hoor, en je niets van nare reacties moet aantrekken.
Ja dat vind ik ook. Iedereen die lelijk doet pakken we meteen aan. Ik ben echt benieuwd waaruit een ontwikkelingsvoorsprong blijkt. Is dat b.v. mentaal of motorisch? Of heeft ze b.v. een heel hoog IQ/is ze hoogbegaafd?
Onze dochter van bijna 4 jaar heeft een ontwikkelingsvoorsprong op het gebied van de talige ontwikkeling en cognitieve ontwikkeling. Motorische ontwikkeling is juist wat vertraagd. Wat zou je willen weten?
Hihi ik begin er ook niet meer aan... Maar volgens mij zijn er weinig kinderen van 3,5 daadwerkelijk getest.