Ontzettend bang voor de echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Konijn, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    nou ik heb hem ook gehad en hij was helemaal goed
    hartje zien en horen kloppen dus ben helemaal blij
    en ben nu 12 weken dus kan nu echt gaan genieten.

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    YES MEID!

helemaal geweldig!
    nu lekker genieten he ;)

Konijn ik hoop dat jou echo ook gewoon helemaal goed is meid!
    En laat je het snel weten?

En ik vind dan toch wel dat je onderhand eens mee moet gaan kletsen bij de juni mama's hoor hihi

Ik moet er potverdorrie nog 2 weken op wachten :p

Maar met mijn symptomen zit het wel goed! nou ja op zich vind ik het wat minder :p

3. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Sorry ik lees je berichtje nu pas. Nee wij hebben over 4 weken een termijnecho, maar wij willen geen nekplooimeting. Wij zijn beide heel jong en in onze families komen helemaal geen ziektes of afwijkingen voor, dus de verloskundige vond het zelf ook niet nodig. 3 jaar gelden had je die keus niet eens, want het werd niet gedaan. Dus ik zie het nut er niet van in. Vaak worden stellen onnodig ongerust gemaakt en zo een percentage zegt in zijn geheel weinig, althans dat zei mijn verloskundige dan.

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wat vervelend voor je. Ik ben best blij dat ik geen kwaaltjes hebt, zo merken ze op mijn werk voorlopig nog niets.

5. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Succes Konijn, ik hoop dat je na de echo gaat genieten van je zwangerschap!

6. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hij doet het! :D Wat gaaf zeg om te zien! Alles was goed en hij was enorm actief aan het zwaaien en wapperen. Echt leuk! Pff... wat een opluchting zeg! Ik ben zo blij! :D

Gelukkig was het bij de rest ook goed!

Iedereen die nog moet heel veel succes! Het is echt leuk joh...

April, wanneer ga jij nou voor het eerst naar de verloskundige? Eind deze maand toch? Ik zal je weer eens mailen! Ik geloof tenminste dat ik nu wel een keer echt uit de stress moet komen! ;) :oops:

7. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    :D Hartstikke fijn meid! Wat heerlijk voor je dat alles goed is! Nu genieten hoor! Voor je het weet ben je bevallen, haha!

Wij gaan pas volgende week donderdagavond voor het eerst naar de verloskundige. Ik verwacht niet dat ik dan ook gelijk een echo krijg. We wonen in een dorp zonder eigen verloskundigepraktijk en de verloskundigen komen iedere week op donderdag in de ruimte van onze huisarts, dus ik denk niet dat ze apparatuur hebben staan. Voor mij duurt het wachten nog even wat langer.
    Tot nog toe weinig klachten hier. Begin al wel een buikje te krijgen! Sinds ik dat zag is er bij mij een hoop rust gekomen.

Ik ben erg blij voor je, Konijn. Jij kunt ook wel wat balans gebruiken! Lekker genieten dus nu!

Liefs

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Bij mij was hij/zij ook enorm aan het wapperen en zwaaien. Af en toe schoot ie ook helemaal omhoog net een stuiterbal. Geweldig gezicht is dat he. Kon ook het ruggegraatje goed zien. Goed he al die goeie echo's,
    Zijn we met z'n allen eindelijk weer een beetje onzekerheid kwijt. ;)

9. Konijn

Konijn Niet meer actief

Het is echt zo'n opluchting! Ik heb nu pas echt het gevoel dat ik zwanger ben en dat we een kindje krijgen... :D

Dat bewegen was super! Ik had daar helemaal niet op gerekend, dat zo'n kindje al helemaal actief is.

10. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ben blij om al jullie goede verhalen te horen. Wij hadden dat vorige week ook, heerlijk om het hartje van je baby te zien kloppen.

11. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

meiden van harte met jullie goede echo's en nu lekker gaan genieten en niet druk meer maken

groetjes nathalie ;)

12. Niet meer actief

hoop dat ik donderdag ook een kindje zie in plaats van alleen weer een vruchtzak,....laatste echo is dan 17 dagen geleden( 12 nov)....
    ben echt heel zenuwachtig...nog 3 nachtjes slapen om 15:25 ben ik aan de beurt

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Heel veel succes donderdag :)

14. Niet meer actief

dank je wel

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Succes donderdag! Vreselijk, die zenuwen :( Ik duim voor je!

16. Niet meer actief

ja de zenuwen zjn idd niet leuk...maar hoop dat ze ergens goed voor zijn

Deel Deze Pagina