3D niet gelukt...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MaryWoods, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Vanochtend geweest voor een 3D/4D echo, maar die is helaas niet gelukt.... :(
    Balen! Ons mannetje lag met zn koppie tegen de baarmoederwand aan, waardoor er bij het gezicht weinig/geen vruchtwater tussen zat; en laat dat nu net de geleider zijn, waardoor zo'n echo gemaakt kan worden....

Ik was echt teleurgesteld, zat daar met al mn hormonen met tranen in mn ogen; had me er zo op verheugd...

Dus over 1,5 week wagen we een tweede poging en maar hopen dat ie dan anders ligt....

Iemand ervaring met 2de pogingen?

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

sorry geen ervaring met tweede pogingen maar wil toch even zeggen dat ik het erg jammer voor je vind helemaal omdat je je er zooooo op verheugd vaak al weken van te voren en dan zie je niets

ik hoop dat je over anderhalve week een prachtige echo zal hebben

groetjes nathalie ;)

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ikzelf heb er geen ervaring mee, heb wel een vriendin van mij die hetzelfde had gehad... Ze was ook heel teleurgesteld maar de 2e keer dat ze gingen had de kleine het helemaal weer goed gemaakt! Toen lag de kleine er beter voor en kregen ze heel veel leuke beelden en fotootjes mee naar huis!

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    wat jammer ik hoop dat je over een week meer gaat zien van je kindje

5. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Bij ons is het de eerste keer ook mislukt , maar dat kwam omdat we te vroeg gingen en ivm overgewicht.
    De 2e keer was al veel beter maar nog niet helemaal geweldig.
    Ik hoop dat je over 1,5 week een hele mooie echo hebt!

6. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik wel, bij mij lag hij de eerste keer tegen mijn rug aan te kijken, heb er alles aan gedaan om hem te laten draaien, plassen, stukje lopen, ene zij, andere zij.. Niks hielp!
    2e Keer ging beter (zie album) maar mijn placenta ligt aan de voorkant, dus dat is ook al een opstakel ;) en hij lag zo dubbelgevouwen hihi, met zijn voeten en handen voor zn gezichtje, maar ondaks dat was ik deze keer heel blij met m'n echo:D Beter iets dan niets ;)

Heel veel succes :D:D

-x-

7. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    Thanx allemaal voor de support! Ik zal mijn kleine mannetje 'streng' toespreken, dat ie niet in een hoekje tegen mn baarmoederwand moet kruipen en lekker in t midden de ruimte mag nemen om mooi op de 'foto' te gaan! ;)
    Hoop dat t volgende week wel lukt!

Deel Deze Pagina