Was dit het dan?

Discussion in 'Miskraam' started by Laverna, May 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laverna

Laverna Actief lid

May 13, 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Allemaal,

1ste pinksterdag begon ik wat bruine afscheiding te verliezen maar niet veel. Sommige dagen had ik geen bloed maar andere dagen wel een paar druppels. Vk gaf aan dat het heel normaal is.

Tot vanmiddag, vanmiddag verloor ik weer wat bloed en een kleine stolsel. Maar verder zet het nog niet echt door. Is dit het begin van een miskraam? Mijn buik voelt wat zeurderig aan, maar nog niet echt kramp.

Voel me zo verdrietig en onzeker,

Liefs Laverna.

Ps: as donderdag zou ik mijn 1ste echo hebben.

2. conejita

conejita Fanatiek lid

Jul 14, 2013
    3,311
    248
    63
    Female
    customer service
    Spanje
    Hoi meid,

Oh wat vervelend. Bloed en stolsels klinkt in mijn oren niet goed. Bij mij was het dan foute boel. Maar ik hoor ook wel veel verhalen waarin het toch goed blijft gaan.
    Maar die stolsels... Geen idee. Lijkt me niet goed maar misschien dat er ook meiden zijn die uit ervaring kunnen spreken dat het nog goed kan komen.

Ik hoop voor jou dat het toch goed blijkt!

3. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

Nov 19, 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    hopelijk gaat alles nu beter, succes morgen

4. Lovela

Lovela Actief lid

Jan 7, 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet hoe je je voelt..de onzekerheid de angst. Ik heb het zelfde gehad, bij mij begon de ellende 2e paasdag. En idd dan wel dan niet bruinverlies. roodverlies begon bij mij later.. en bij mij was het geen goed nieuws.
    Maargoed soms..kan het zo zijn dat er een adertje gesprongen is. Hederrood betekend dat er op dat moment een bloeding is. Bruinverlies is oud bloed (kan goed paar dagen eerder een bloeding zijn geweest, soms ruimt het lichaam dit zelf op maar komt er soms ook nog wat uit)
    rozeverlies is een zeer lichte bloeding die vaak vermengd is met witte afscheiding.

ik hoop echt het beste voor je.. en ik stond op den duur zo ingesteld van; ik hoop het beste maar vrees het ergste.
    dat je nu niet kunt genieten is logisch natuurlijk. eerst duidelijkheid.. ik vond die onzekerheid op den duur erger dan de de duidelijkheid dat het mis was. die onzekerheid is zoo killing! je wil weten waar je aantoe bent. Uiteindelijk heb ik hele zware weken gehad want toen pas kwam het besef..ik ben mijn kleintje kwijt.

ik hoop dat het meevalt voor je, je hoort heti dd vaker en dan is er niks aan de hand..maar voor vele onder ons betekende het niet iets positiefs..helaas.
    en dat de vk zegt dat het volkomen normaal is vind ik wel wat vreemd. het komt inderdaad vaker voor in deze periode MAAR normaal is het niet. ze zien het liever niet dan wel.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,216
    16,578
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoe is het nu?
    Bij mijn eerste zwangerschap ook steeds bruine afscheiding en bloedingen met stolsels etc
    Ik werd er echt stiknerveus van en was de hele dag in mijn ondergoed aan het kijken.
    Hier is het wel goed gegaan want onze zoon is alweer ruim 11 jaar.
    Bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik alleen wat bruine afscheiding gehad maar nooit helder bloed.
    Wachten tot de echo is het enige wat je kunt doen.
    Sterkte!

6. Laverna

Laverna Actief lid

May 13, 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb maandag mijn 1ste echo gehad en een kloppend hartje gezien. S'nachts mega buikpijn en weer helder bloed met stolsels. Gisteren de vk gebeld en mocht vandaag weer komen. Godzijdank nog steeds een kloppend hartje, maar opgelucht ben ik nog niet. Ik bloed nog steeds. Over 3 weken termijnecho. De aankomende 5 weken mogen van mij voorbij vliegen, zodat ik kan gaan genieten.

7. LMI

LMI Bekend lid

Jan 21, 2014
    655
    54
    28
    Female
    Fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt, maar begrijpelijk dat je het spannend vindt! Ik duim voor je voor een mooie echo over 3 weken.

8. Dayna

Dayna Fanatiek lid

Jun 3, 2013
    1,742
    0
    36
    Fijn dat je steeds goeie echo's hebt. Hoop dat het allemaal goed blijft gaan!

9. Soullady

Soullady Bekend lid

May 7, 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    En? Wel vervelend de buikpijn erbij. Ik hoop dat op de echo nog steeds alles oke is.

10. Laverna

Laverna Actief lid

May 13, 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren een inwendig onderzoek door huisarts omdat ik mijn vagina niet fris vond ruiken. Sinds gisteravond weer helder bloedverlies met sliertjes en lichte menstruatiepijn. Bloed nog steeds, hoop zo dat het door de eendenbek komt. Dat ding deed ook vreselijk pijn toen het werd ingebracht . Huisarts kon mijn baarmoedermond niet vinden trouwens vanwege gekantelde baarmoeder. Maar volgens hem komt het bloed wel uit baarmoeder en volgens vk niet. Hoe maak je iemand onzeker. Maar om nou weer de vk te bellen na 2 goede echo's.

11. taartje

taartje Bekend lid

May 6, 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Volg je gevoel meid, als je het echt niet vertrouwd gewoon weer bellen, snap alleen niet dat de huisarts nu je al bloed een inwendig onderzoek met eendenbek gaat doen, naar mijn idee prikkel je de boel dan toch alleen maar meer? Maar dat is mijn idee erover....
    Suc6 meid, ik duim voor je dat je kindje veilig bij je blijft zitten.

12. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ik begrijp ook niet zo goed dat je huisarts een inwendig onderzoek doet met eendenbek als je al bloedt.
    Ik zou je vk weer bellen. Beter een paar keer teveel bellen dan 1 keer te weinig. Deze onzekerheid is gewoon slopend!
    Sterkte.

13. Laverna

Laverna Actief lid

May 13, 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vannacht weer krampen en veel helder bloedverlies, straks om half 11 huisartsenpost.

14. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Getver wat naar!

Hoe was het bij de huisartsenpost?

15. Laverna

Laverna Actief lid

May 13, 2015
    217
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisteren 4 uur in het ziekenhuis gezeten. Eerst huisartsenpost, eindelijk een huisarts die me serieus nam. Zij stuurde me gelijk door naar de verloskamers, daar bloedprikken, plas inleveren, en kweekje genomen. Vervolgens naar een andere kamer en daar werd ik helemaal grondig onderzocht. Buikecho kon ze het vruchtje niet vinden en vroeg aan mij of er wel eentje had gezeten. Zakte op dat moment door de grond. Daarna nog een inwendige echo en na lang zoeken kon ze eindelijk mijn vruchtje vinden en een kloppend hart laten zien (1,04 cm. Iets minder ver dan dat ik dacht) Poehhhh! Afijn ik blijk dus een bacteriële infectie te hebben. Bloed nog altijd en blijf buikpijn houden.

16. finiminie

finiminie Actief lid

Sep 26, 2012
    103
    0
    16
    apeldoorn
    Spannend allemaal hé
    Ik kreeg de eerste keer een miskraam en de tweede zwangerschap zat ik bijna iedere week wel bij de verloskundige
    Zij vonden dat ook absoluut geen probleem
    Als je onzeker bent gewoom bellen hoor!
    Dan kun je er weer even een paar dagen tegen;)

17. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Jeetje meid, wat heftig! Niks aan die spanning!
    Heb je nog iets voor die infectie gekregen? Of moet dat vanzelf over gaan?

18. TotosDawn

TotosDawn Niet meer actief

Wat een enge en spannend tijd!
    Hoe is het nu met je??

Share This Page