Ontzettend benauwd ventolin slaat niet aan (zh)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Vero0504, 24 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113

Mischien een angst van de opname

Ja mijne lust ook absoluut geen melk en geen roomijs geen kaas etc. Dus dat scheelt al. Zelfs na de 1e reactie heeft die nooit meer een fles gepakt. Niet met KV niet met BV dus heb al die tijd live moeten voeden. Ben ook tijdje gestopt met werk kon niet anders hij dronk niet uit een fles. En heeft uiteindelijk 4 jaar BV gehad haha

Ben blij dat dat ook Klaar is want pff dat brak me wel op. Hij kwam ook echt in de nacht naar mij voor te drinken

Nu nog vraagt die wel is om. Maar ik zeg is op. En dan gaat die weer verder waar die mee bezig is

Vero0504 vindt dit leuk.
  2. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.966
    15.008
    113
    4 jaar? Oh wauw dat is echt topsport. Ja zo klein als dat ze zijn leggen ze snel linken.

We hebben van de week de flixotide in de avond een keer weggelaten (dochter was snurkend thuisgekomen dus maar gewoon in bed gelegd zonder puf) gek genoeg toen geen slak gehoord. Kan toeval zijn of toch die flixotide, maandag maar ff navragen.

3. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Flixotide heeft een inwerking van ruim 6 weken

Dus 1x vergeten merk je niet zo snel maar als je ermee stopt of vaker vergeet dan kan je kindje een terug val krijgen

Mijn zoontje wou de arts stoppen na 3 maanden toen heeft de astma arts besloten dit absoluut niet te doen het gaat juist zo goed nu

We wachten 6 februari eerst de longfunctie test af en kijken dan verder

4. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    Sorry te snel gelezen

Je had het over de slak.

Heb je de bijwerkingen gelezen ?

Heb dit nooit meegemaakt namelijk

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.966
    15.008
    113
    Ja angst staat daar tussen. Vandaar dat wij zoiets hebben van eeeeehm dit is begonnen na eerste flixotide toediening, uiteraard ook na t ziekenhuis en ze is net 3 dus zoek maar uit waar t vandaan komt. Leeftijd, ziekenhuis of medicatie.

Elke nacht sinds thuiskomst op rij is t raak (uitgezonderd die ene nacht) en t gaat de hele nacht door in intervallen vanaf een uur of 23:00 tot 07:00 dus man en ik draaien wisseldienst maar zij is, begrijpelijk, verrot. Haar aanleren "boeeeeee" te roepen levert weinig effect. Ze doet t wel en "slak is dan weg" maar weer die onderbreking in de nacht en een half uur eer ze weer slaapt. En nergens een slak te bekennen of iets wat er op lijkt (schaduw oid) en ik lig geregeld naast dr maar ik zie echt helemaal niks waar zij t aanwijst. Heel vreemd.

Edit: ermee stoppen wordt m ook niet tenzij de arts de 5e febr. dat aangeeft, maar als 2x in de ochtend ook prima is, dan liever dat. Kind heeft dr slaap nodig (als dit idd de medicatie is).

Deel Deze Pagina