Kramp buik/vagina

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tania, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Waarschijnljk heb ik afgelopen donderdag mijn eisprong gehad. Nou heb ik altijd erg kramp in mijn buik rondom mijn eisprong, maar gisteravond voelde het heel vreemd.
    Ik stond op en kreeg ineens heel erg kramp helemaal onderin mn buik en dat trok ook door naar mn vagina. Ik moest echt gaan liggen en stil liggen omdat het anders te veel pijn deed. Dit heeft denk ik en kwartiertje geduurd. Daarna had ik nog steekjes in mn vagina en een beetje kramp in mn buik maar dit trok in de loop van de avond weg.

Iemand enig idee wat dit geweest zou kunnen zijn?

2. Misschien innesteling? Het zou best kunnen hoor 4 dagen na je eisprong. Hopelijk heb je over twee weken een positieve test.

3. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ja dat zou leuk zijn :) Daar dacht ik gister ook wel aan maar gister was het drie dagen na mn eisprong, dat leek me wel erg vroeg. Ik lees overal altijd 5-7 dagen.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien heb je je ei wel eerder gehad

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    ... of was dit juist je ei.

Maar: ik had deze maand veel steekjes en doffe pijntjes na mijn ei (ovutesten vastgesteld). De week na mijn ei zeg maar, toen niks meer gevoeld, nu wel weer maar anders.

Wie weet... ! :)

6. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Die pijn heb ik nu ook. Ik dacht zelf ook al aan een innesteling. We duimen !!

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik heb het altijd rond me eisprong dus ik denk dat van je eisprong is geweest of een innesteling kan ook nog altijd dus mischien binnenkort een positieve test

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Het is niet van mijn eisprong, want dit heb ik nog nooit zo gehad. Het staat gewoon gespannen.

9. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

heb dit ook vaker, geen idee waar het van is, niet mijn ei iig

10. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    We wachten het maar af ;)

11. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Bij mij is het ook niet mn ei, het voelt anders en ik ben deze maand ook begonnen met tempen. Daardoor is wel te zien dat die echt al geweest is. Nou ja het is maar afwachten dan denk ik :)

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hoi, ik heb nu ook weer pijn in mn onderbuik (baarmoeder) en mn vagina eigenlijk ook wel. Heb volgens mn temperatuur zondag mn ei gehad. Had vorige maand ook zo die buikpijn, maar dat was 1wk voor mn ongi, en nu is het al 2wk ervoor.

Wil ook wel ens weten waaraan dat ligt... Ben ook wat licht in mn hoofd, maar had ik vorige maand ook zo net voor mn ongi. Hopen maar dat ik nog niet ongesteld word!

13. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik heb dat gevoel nog steeds onderin. Wie weet is het de innesteling. Afwachten gewoon. Over 12 dagen weet ik meer. Ik test pas als ik overtijd ben ;)

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Geen idee, het lijkt allemaal wat te veel op elkaar vind ik :) Ze maken het ook veel te moeilijk he! Ik test ook pas als ik over tijd ga, en als mn temp hoog blijft! Ik weet meer over 11 dagen... Worden weer bange dagen!

Deel Deze Pagina