Hallo, onze zoon in 4,5 maand en sinds 2 weken slaapt hij de hele nacht door. Hij valt in slaap rond 21.00 en slaapt door tot de ochtend, rond 09.00 uur. Is dit normaal? Moet ik me zorgen maken? En ook in de ochtend als hij wakker is, huilt hij nooit dat hij honger heeft en als ik hem bv geef eet hij echt heel weinig. Overdag eet hij om de drie uur normaal. Overdag slaapt hij gemiddeld 3 a 4 uurtjes.
Nee hoor dat is normaal met 4,5 maand. Mijn zoontje sliep met 4,5 maand van 19:00 uur tot 7:00 uur. Overdag sliep hij ook nog 5 uur.
Geen zorgen maken hoor, als de kleine honger heeft geeft ie dat wel aan. Nana sliep op die leeftijd ook al door en ook vaak het klokje rond.
Hier ook zo'n slaper hij gaat er om 19:00 in en dan slaapt hij tot 8:00 of soms langer maar ik haal hem er dan uit en dan om 9:00 gaat hij er weer in tot 12 uur en dan maak ik hem toch echt wakker en dan om 13:30 weer terug naar bed tot 16:00 (weer wakker maken) en dan soms nog een uurtje rond 17:30. Kortom nog erg veel ze zullen het allemaal wel nodig hebben en op deze leeftijd laten ze zich wel horen als ze echt honger hebben.