Gisteren hebben we de hele dag naar een leuke babykamer gezocht, maar tevergeefs.... De eerst volgende mogelijkheid om er weer een dag voor op pad te gaan is pas over 2 weken. Ik ben dan bijna 19 weken. Ben ik dan niet te laat met bestellen of heb ik nog ff? Met andere woorden, wanneer moet ik er voor zorgen dat alles uiterlijk besteld is?
Zou me niet zo druk maken hoor. Wij hadden toentertijd met 18 weken het kamertje besteld bij Babypark, maar aangezien alles op voorraad was hadden we het ook 10 weken later kunnen doen. Bij veel zaken hebben ze wel dingen op voorraad. Nu heb ik trouwens nog steeds niks.. nou ja heb wel een kamer, maar die staat nog in onderdelen op zolder. Hele kamer moet nog gedaan worden. Je hebt nog wel even de tijd
ik denk dat je genoeg tijd hebt! Wij waren wel sneller, maar dat was omdat we er direct tegen aan liepen.
Wij hebben met 20 weken de kamer besteld (babydump) en hij wordt komende week bezorgd! Je hebt nog tijd genoeg hoor!
Wij zijn vorige week bij baby-dump geweest en daar gaven ze aan dat de levertijd gemiddeld 12 weken is. Ik weet niet hoe het bij andere zaken is. Succes ermee!
Ik heb even gebeld naar betreffende winkel om te vragen hoeveel levertijd er op het kamertje dat we wilden zat. Bij ons werd er ook gezegd dat de wagen een aantal weken levertijd zou kunnen hebben. Uiteindelijk bleek alles op voorraad te zijn en konden we het een week later in huis hebben. Voor ons iets te vroeg omdat ik nog moest behangen dus alles komt volgende week. Ik was ongeveer 22 weken toen wij alles gingen bestellen. Mijn doel is om met 7 maanden klaar te zijn met alle grote dingen en dat het kamertje af is. Puur als rustpuntje voor mezelf.
Wij hebben met 25 weken bij baby park wezen kijken en wordt donderdag gebracht, ik wil alles met 30 weken af hebben.
Doe in de tussentijd het internet rondsnuffelen, wie weet kom je precies je kamer tegen en kan je vast informeren over de levertijd.
wij hebben onze babykamer via Wehkamp besteld ; (babydump) werd binnen twee dagen gebeld door de leverancier voor een afspraak om te leveren! dit kon echter echt heel snel, binnen twee weken zelfs als we zouden willen ; maar omdat we nog druk in een verhuizing zaten wouden we pas dat we hem thuis kregen als alles klaar was, en het niet lang in dozen hoefden te staan! ze kwam met verschillende data's waar we uit konden kiezen ; en we konden zelf ook met een datum komen ; hebben 19 juni besteld, en hebben hem pas 30 augustus laten komen. maar hun konden zelfs in juni nog leveren.. dus ligt er echt aan waar je besteld. lijkt me niks om zolang op de kamer te moeten wachten ; stel er komen onverwachtse dingen dan wil je toch graag dat alles klaar is. vooral toen ik in het ziekenhuis kwam vorige week, was ik blij dat het kamertje helemaal klaar was hihi.
Wij hebben vandaag de kamer besteld..(bij babydump). en ze kunnen pas in de 3e week van januari leveren...(dan is hij pas weer op voorraad). dan ben ik 30 weken... dat vind ik dan net op t randje.. ik zorg dat alles al geverft en behangen is van te voren.. maar als het kamertje er dan is.. wil ik t ook nog opmaken met accesoires etc..
vind het nu ook heel erg stressig. de meubels staan er nu een kleine week. heb wel alles er al ingedaan enzo... maar ook het afwerken van het kamertje is nog niet klaar pfff niet leuk
je hebt nog tijd genoeg hoor, wij hebben hem destijds ook pas na de 20 wekenecho besteld. Fijn he dat je nu om zulke dingen mag stressen
Ja, inderdaad!! Weer een hele andere stress is dit! Haha! Zo blijft het altijd iets denk ik! Mijn man wil perse iets grijzigs en ik wil graag een wit kamertje. We komen er gewoon niet uit...
weet niet of je man zilver ook mooi vind, want in wit met zilver zijn er echt veel combinaties te vinden.