Gisteren toen het eten op het vuur stond kwam er ineens een gigantsiche brandlucht uit de keuken / bijkeuken. Ik dacht eerst het eten maar dat zag er goed uit, vlees stond al laag. Mijn man en ik stormde naar de bijkeuken want daar stonden mijn wasmachine en droger te draaien. Precies bij de tussendeur werd het nog erger! Gauw alles uitgezet en mijn man heeft alle elektra gecontroleerd. Daar leek niks aan de hand (hij is elektricien). We hadden geen flauw idee waar het vandaan kwam. Toch de pitten ook maar uit gezet. Bij het afgieten van de groente kwam ik erachter wat het was: Het handvat van de pan had zo goed als in de fik gestaan!! Gelukkig natuurlijk, liever dat dan wat anders maar wat duren die minuten zoekend naar een brand lang zeg! We gaan bijna verhuizen...denk dat er ook maar een nieuw pannensetje moet komen
Gelukkig maar dat het niets ernstigs was meid, zo heb ik een keer de gaspit aan laten staan onder een lege pan Heel het huis stond blauw.. kregen zere ogen, we werden moe, dus ik liep naar de keuken om wat te drinken te pakken en een raampje open te zetten, blauwe rook uit de pan pff bah bah waren gelukkig ook op tijd. Pannensetje haha ach ze hoeven niet zo duur te zijn Had er eentje van de hema, onder de 50 euro, werkte prima Veel plezier en succes alvast met verhuizen!!
Gelukkig dat het de pan was en niet de wasmachine en/of de droger! Of dat je wel wat ruikt en je niets kunt vinden. Dat hebben wij een keer gehad; heel vervelend. Succes met het uitzoeken van je nieuwe pannenset! (en met verhuizen )
Jeetje! ik zou me ook rotschrikken! Heb je van die soort pannen met een harde zwarte laag onder aan de handvaten? Ik had het namelijk ook een keer! ff die wat verder van het vuur afzetten! Succes met de verhuizing!
oooooooooooooooh jeetje, wat schrikken he, wij hebben dat een keer met de oven gehad, had ik ook een pan in laten staan, zon bakpan met plastic handvat. was ook heeeeeeeeeelemaaal gesmolten, echt pikzwarte rook kwam er uit en stinken! je denkt meteen dat er ergens brand is....... gelukkig niks ergs aan de hand!!!
oo wat schrikken ofniet! misschien een stalen pannenset kopen? wij hebben die bij de ikea weg voor 49 euro...! kan je niks meer in de fik vliegen onder het koken haha... heb het namelijk ook eens gehad...
Inderdaad schrikken zeg....jak! Ben ook benieuwd of het een pan met zo'n zwart handvat was. Die kunnen hier namelijk ook erg heet worden.... * kwebbel gaat ook maar eens op zoek naar een nieuw pannenset *
Getver, dan schrik je je idd dood! Dan haal je je direct van alles in je hoofd. Brr. Gelukkis was het 'maar' een pannetje. En ach, shoppen voor het nieuwe huis is ook niet geheel vervelend toch?
Ja, het is zo'n pannenset met zwart onder de handvatten. Ik heb die set al wel euh...(ff rekenen) 9 jaar! We hebben wel eens eerder gehad dat ie het wat heet had gekregen maar nog nooit zo'n sterke brandlucht! We snapte echt een paar minuten niet waar het vandaan kwam...dan sta je gek te kijken in keuken / bijkeuken hoor! Ikea is wel een goede tip om te gaan kijken voor nieuwe pannen (de pan doet het wel nog prima hoor!). I love Ikea Je ruikt het nu overigens nog een beetje in de keuken terwijl de deur naar buiten al de hele dag open staat!
pff wat schrikken zeg ik had dat laatst ook net voor het koken brak de handvat van de wokpan af dus ik et een oven handschoen de pan vas houden tijdens het wokken want de pan gleed anders steeds over de pitten dacht wat ruik ik toch stond mjin oven handschoen in de fik