Lekker he?! Donderdag een heerlijke wandeling gemaakt met Zoë, toen was het echt prachtig weer. Vandaag alleen niets van gezien...Maandag schijnt het weer beter te worden!
Pff van mij mag het wel weer hoor. Na 7 maanden thuis te hebben gezeten (zwangerschapverlof en ziekte door zwangerschap) moet ik weer aan de slag op 1 april. Gelukkig 2 april weer vrij, goede vrijdag.
heb net even de weersvoorspellingen opgezocht voor de komende week en het wordt fantastisch weer. heb al zomerschoentjes en kleding ingeslaan voor de kindjes. woendag en donderdag wordt het hier in het zuiden 20 graden en geen regen
Eindelijk ik verheug me weer op mooi weer. Alleen hier is de lente niet echt bepaald goed begonnen, het regent hier
I'm soooo happy!!!!!!!!! weg dikke kleding, sjalen,mutsen pfff... KOM MAAR OP MET DE ZON!!!!!! Hier dubbel feest, want mijn zusje is jarig als het lente wordt!
Ja heerlijk! Waar een mens al niet vrolijk van kan worden (maar dat was ik sowieso al vandaag, want als Joris jarig is, begint idd de lente )
Hier regent het de hele dag. Nu is het even droog. Maar het lijkt er op dat het zo weer gaat beginnen.