Je hoort er zoveel over, en elke keer dat ik ongesteld word denk ik de eerste dag, misschien is het wel een innestelingsbloeding (stom natuurlijk en tegen beter weten in). Maar hoe vaak komt dat nou eigenlijk voor zo'n innestelingsbloeding? Wie heeft dat wel eens gehad? En waar kun je m aan herkennen? Hoe lang duurt ie? Heb je dan minder bloedverlies dan normaal? Ik heb nu al 2 dagen zeer licht bloedverlies (beetje rood, vooral bruin), geen ongikrampen en nog steeds een hoge temperatuur. Dus zit ik weer lekker met m'n valse hoop
Beetje vies? Nee kan heel erg verschillen, ALS er al sprake is van een innestelingsbloeding, meestal klein beetje geloof ik.
Ik heb bij mijn eerste een innestelingsbloeding gehad van 3 dagen. Toen dacht ik in eerste instantie dat ik ongesteld was. Maar daar was het wat weinig voor. Afgelopen dagen heb ik 7 dagen lang bruin/rood slijm gehad. Ook een dag behoorlijk wat, een inlegkruisje vol. t begon een dag of 4/5 na mijn ei en zie nu mijn banner 😁
Ik had bij mijn huidige zwangerschap een bloeding waardoor ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Had er ook wat kramp bij. Toen ik een tampon indeed en deze even later wilde verschonen, zag ik dat er niets in zat. Duurde dus niet heel lang.
Van de 4 zwangerschappen bij deze heel klein beetje vies bloed verloren bij 5,5 weken. Daarna niets meer.
Ladies dank voor jullie reactie. Ik ben nog behoorlijk 'ongesteld' geworden. Maar omdat mijn temperatuur maar hoog bleef vanmorgen toch maar een testje gedaan en ... ja hoor! Positief! Kan het nog steeds niet geloven. Ben echt wel 5 dagen 'ongesteld' geweest waarvan 1 ook met veel bloedverlies. Maar dat kan dus kennelijk ook! Pfff, ik durf er nog niet helemaal aan.
Proficiat! Ik zou even doortrapten om te kijken of de streepjes donkerder worden, of een echo aanvragen met jouw verhaal.. Heb je een foto?