ontzettend in verwarring

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Teardrops, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    zag tydens t vegen weer wat bloed, dus ze komen eraan.. soms denk ik bijmezelf, missch is mn cyclus gewoon normaal ben ik gewoon gestoord.. zo alles zitten aan te voelen etc..
    ach ja volgende keer beter.

2. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Hm ja ze zeggen dat als je er teveel mee bezig bent, en als je er teveel op hoopt dat het meestal niet lukt.

Een vriendin van me was echt continu bezig met temperaturen etc. je kunt bijna zeggen dat ze er van geobsedeerd was geraakt om zwanger te worden, maar het wilde bij haar ook niet lukken, ze stonden eigenlijk net op het punt om ook andere hulp te zoeken bij het zwanger worden , ze had de hoop al opgegeven dat ze zelf zwanger zou worden zonder allerlei gedoe eromheen, en toen had ze ineens een positieve test en is ze ondertussen alweer 31 weken zwanger ;)

Ik probeer je alleen wat positieve vibes te sturen haha ;)

3. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    haha dankje teardrops!! hier is het alweer gestopt met bloeden.. als ik gewoon veegde gister zag je niks hoor, pas toen ik wat dieper ging vegen.. dan was t zo n dun rood veegje van 1 cm lang ni eens en maar echt een mm dun en wat roze.(ja de onsmakelijke details mogen natuurlijk niet ontbreken)

en hoe is de situatie bij jou?

ik ga straks op kraambezoek, weer lekker toepasselijk:(

4. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Dan is er dus toch nog hoop!
    Ik heb nog geen positieve test in handen, morgen ga ik van huisarts verwisselen een die dichterbij mijn huis zit, en eentje die mij wel serieus neemt ipv afwimpelt met een aspirine.

Ik heb iemand een reading op mijn foto laten doen, die vrouw vroeg meteen of ik zwanger was omdat ze sterk dat gevoel had, ik mijn situatie uitgelegd vervolgens zegt ze "Ik denk dat je te vroeg met testen bent geweest, ik heb echt zo sterk het gevoel dat et raak is bij je" das wel leuk om te horen ;)

Heb je het een beetje vol kunnen houden: het kraambezoekje?

5. babybelle

babybelle Bekend lid

25 nov 2010
    638
    0
    16
    hoi ja ben ik weer!
    gisteren in de loop van de dag gaan vegen.. en ja bruin met bloed:(
    later savonds weer wat bloed.. nu net opgestaan en weer niks!!
    is frustrerend enerzijds maar anderzijds wel verklaarbaar.. als je overdag actief bent en in ieder geval verticaal bent, dan gaat de wet van de zwaartekracht van kracht . als je de hele nacht ligt en opstaat en meteen naar toilet gaat dan is er idd de kans dat er nog niks gezakt is en je niks ziet.. zeker als je ongi pas tegen t weekend verwacht.
    dus in alle nuchterheid zeg ik ja ik ben helaas ongi.. planning is om denk ik morgen gyne te bellen voor een afspraak om er weer tegenaan te gaan met de behandelingen. maar daar kijk ik weer zo tegenop.:( dus ik twijfel nog..

wat betreft t kraambezoekje, ja het ging goed, die vriendin is evenoud als ik en heeft al 2 kindjes nu. heb t beebje mogenn vasthouden effetjes.. was wel heel erg lief... maar ja.. die vriendin heeft ook weer haar eigen shit(ja sorry maar zo is het toch) dat ik soms denk van ja haar situatie wil ik ook nu ook weer nie. dus ja je kan soms verdriet hebben van een gemis.. maar dan kan je toch tegen iets aanstoten wat je kan doen beseffen dat je t eigenlijk zo slecht nog niet hebt.

verder wat betreft je huisdokter.. fijn dat je in ieder geval toch een goed vooruitzicht hebt en hopelijk ook gewoon heel snel duidelijkheid!

wat betreft de reading.. ja sorry ben wat dat betreft beetje te nuchter hihi.. hoop natuurlijk dat ze goed "gegokt" heeft :D

maar ja ik begrijp je natuurlijk wel.. we willen gewoon duidelijkheid, een antwoord!! en niet zomaar een antwoord nee, het moet zijn: ja je bent zwanger!!

vind t echt al knap van mezelf dat ik niet ben gaan lopen testen, meestal als ik zo zit te stressen en heen en weer naar de wc loop.. dan heb ik er tussendoor al een paar testen tegenaan gegooid.

moet wel zeggen dat mn man me daarin tegenhoudt.. hij zegt van aub ga niet testen terwijl je nie eens ongi had moeten zijn.. bespaar jezelf de teleurstelling van een witte test en bespaar mij die ook! dus ja ik kan em dan geen ongelijk geven.

nou dit was weer een hele lap tekst.

ken je dat.. allemaal teksten, beschrijvingen van afscheidingen... alles hier neerpennen wat je in je onderbroek tegenkomt hahahahah
    en dan uiteindelijk ongi worden en denken van oh dat allemaal betekende gewoon helemaal niks:(

Deel Deze Pagina