Dames t is een gek verhaal. Heb al maanden dezelfde cyclus. Normaal altijd op maandag nod. Nu op woensdag, m'n eisprong was 2 dagen later. Vandaag ongesteld moeten worden maar geen tekenen ervan... Heel ietsje bruin verlies. Uit voorzorg een tampon gebruikt. Als ik geen gebruikt had was het me waarschijnlijk helemaal niet opgevallen . Herkent iemand dit? Mag ik nog hoop hebben?
Ik zit 2/3 dagen voor nod en ook bruinverlies gehad gister en vandaag. Beide dagen dacht ik dat het doorgezet was maar geen teken van ongie. Jij zit dus al op nod? Je leest wisselende berichten. Sommige worden na 1a2 dagen alsnog ongesteld en andere zijn dus wel zwanger. Ik duim voor een positieve test morgen!
Ik heb ook bruinverlies gehad en ben onwijs benieuwd wat het voor mij betekend heeft. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Kan Alleen via quote een foto plaatsen:s En je zal je hoofd moeten draaien want krijg de foto's niet gedraaid haha
Sorry ik zie hem niet Kunt beste foto maken met een voorwerpje er naast dan focust de camera zich daarop en is je test duidelijk
Als je zeker weet dat je gisteren ongesteld had moeten worden is het streepje wel heel licht. Maar dat schijnen meer vrouwen te hebben. Bij mij betekent een beetje bruin altijd dat ik ongesteld ga worden een paar dagen later. Het kan dus twee kanten op.
Klopt hoor t meer. Maar ben nog nooit overtijd geweest, en dat bruin herken ik ook niet... Meestal meteen volle bak
K twijfel als een gek. Ik Zwanger? Nee vast niet. Gister was nod en vind de streep niet donker genoeg. Hmmmm
Ja k weet t. Zoon op de peuters en heb geen auto of fiets hier. Is mega ver lopen ga ik niet op tijd halen. Grrrrrr heb er hoofdpijn van
Ik zie op de tweede foto ook wat. Spannend zeg!! Ik had 2 dagen voor mn nod ook beetje roze bruin een keer een veeg, en de vorige zwangerschappen ook voor NOD.