Hallo, Ruim tien maanden geleden ben ik van ons tweede kindje bevallen, wat verder allemaal prima is verlopen. Ik merk alleen dat mijn libido nog steeds op 0 staat. Nu moest ik na de bevalling weer opnieuw ingesteld worden met medicatie voor mijn schildklier maar dit zit sinds vorige maand weer helemaal goed. Herkennen andere vrouwen dit en wat is hier aan te doen? Is er een medicijn voor of iets homeopatisch? Verder loopt het hier allemaal prima dus ik heb niet het idee dat dit probleem door stress, spanning of slaaptekort komt omdat dit niet aan de orde is. Groetjes Natascha
Jij hebt tenminste nog een laag libido. Ik geen Heeft dat met de schildklier te maken? Mijne werkt te snel. Er bestaat nog geen medicatie voor jammer genoeg. Ze zijn er wel mee bezig maar dat zou pas over een jaar of 4 op de markt komen. Ik tel af
hier ook 0... Helaas. Van de vorige keer weet ik dat de BV en de cyclus veel doen dus nog ff afwachten maar!
Hier ook weinig... maar moet wel zeggen dat ik altijd een vrij laag libido heb gehad. En ik weet helemaal niet waarom want ik houd van mijn man!!!
nee helemaal nergens last van gehad. bij allebei niet. na 2 weken waren wij al weer erg druk hahahaha