Kl*te Babydump, ben zo kwaad!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ooooh ik moet echt m'n agressie en woede even kwijt hoor :x

    Een paar weken geleden werd de kinderwagen + maxicosi bezorgd. Toen we 's avonds de dozen openmaakten bleek de reiswieg door een montagefout niet te passen en de maxicosi van de verkeerde kleur te zijn.

    De volgende dag gelijk gebeld met de klantenservice van Babydump en ik kreeg ten eerste te horen dat het absoluut niet mogelijk was dat de reiswieg niet paste (duhh) en dat we de maxicosi en reiswieg maar naar het postkantoor moesten brengen en ze een nieuwe zouden toezenden.
    Daarmee ben ik niet akkoord gegaan, ik ben niet van plan om te gaan slepen met die maxicosi en reiswieg terwijl het hun fout was.

    Uiteindelijk zouden ze met spoed opnieuw bezorgen. Vanmorgen was het zover. Ik moest vanaf 7 uur al paraat zijn en het kon de hele morgen bezorgd worden. Om 8 uur kwamen ze het brengen.
    De reiswieg was nu goed, maar de maxicosi was wéér de verkeerde kleur!!

    Pfff.. ik zat echt bijna te huilen van ellende, ik kan er echt niet tegen dat het nog steeds niet in orde is zo vlak voor de uitgerekende datum.
    M'n vriend heeft net de babydump weer gebeld en een vergoeding of tegemoetkoming geëist en snelle omruil van de maxicosi.
    Daar konden ze niet aan beginnen. We moesten de maxicosi maar weer naar het postkantoor brengen en ze zouden wel weer een nieuwe sturen.
    Nou ja dat zijn deze keer ook zéker niet van plan. Dus wordt het weer opnieuw op de planning gezet.

    Maar nu? Ik ben zo boos!! Een foutje kan gebeuren, maar 2 keer dezelfde fout?? En dan ook totaal geen service van hun kant of een tegemoetkoming (al is het een cadeaubon van 10 euro weet ik het) terwijl ik nu al weken in de stress zit omdat het nog niet in orde is, ik er tot nu toe 2 keer voor thuis heb moeten blijven en ze ook nog eens ongeinteresseerd aan de telefoon doen??

    Pffff... heb het zo gehad, weet niet wat ik nou moet :x
     
  2. Zomerbries

    Zomerbries Fanatiek lid

    20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    relax meis denk om je bloeddruk en de kleine!
    Heel vervelend is t wel, kan je goed begrijpen, je wilt dat t gewoon nú voor elkaar is!
    Zou voet bij stuk houden en eisen dat ze t zo spoedig mogelijk om komen ruilen. en dan bij ontvangst meteen kijken of t de goede kleur is en anders zo weer meegeven.
     
  3. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Ik koop er ook nooit meer....de service is niet goed....
    Ook de mensen in de winkel staan je niet naar behoren te woord.
    Zwanger zijn moet leuk zijn, danb moet je gelukkig zijn, en als je in een baby winkel werkt moet je juist dat stukje service verlenen, het gevoel van de roze wolk....
    Ik had het met een kinderwagen, een quinny...zou ruim 10 weken voor mijn bevalling geleverd worden..
    Uiteindelijk een kleine week voor de bevalling heb ik de wagen gehad.

    Ik hoop voor je dat het allemaal nog goed komt..zal duimen voor je.

    Rustig aan he!!
     
  4. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Gelijk weer meegeven is geen optie, want dan heb ik helemaal geen maxicosi.
    Ik had wel de eis dat ze gelijk gingen kijken of het de goeie was en dat was dus vanmorgen weer niet zo.
    Ik heb er nu helemaal geen vertrouwen meer in dat het de volgende keer wel de goeie is.
    En straks duurt het weer 3 weken? Dan ben ik al 38 weken en ben ik voor hetzelfde geld al bevallen!

    Ik vraag me af welke stappen ik nu kan ondernemen.
    De man die m'n vriend net aan de lijn had heeft gezegd "Wij proberen tegemoet te komen aan de klant dan verwachten wij ook medewerking van de klant"

    Pardon?? Welke tegemoetkoming doen ze dan? Een fout herstellen die ze zelf gemaakt hebben? Pffff....

    Ik weet dat ik rustig moet blijven, maar het is wel verrekte moeilijk momenteel, zit te twijfelen of ik zelf ga bellen.
    Alleen ben ik zo emotioneel nu dat ik bang ben niet goed uit m'n woorden te komen.
     
  5. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Hier altijd netjes op grote producten 50 euro korting gekregen als iets verkeerd/te laat bezorgd was. Denk dat het er net aan ligt wie je aan de telefoon hebt

    ook nooit niks naar het postkantoor hoeven brengen, kwamen het gewoon netjes ophalen aan de deur als ze met de nieuwe bestelling kwamen

    Ook toen ik bijv een kinderwagen kocht en ineens 5 maanden erna je er een luiertas bijkreeg, even gebeld en toen kreeg ik de luiertas ook.
     
  6. mora27

    mora27 VIP lid

    25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zou het lekker terugzenden en je geld terug eisen... en dan naar een babywinkel gaan en het direct uitzoeken en meenemen... wat een service zeg! daar had ik niks meer van willen hebben...!
     
  7. spikkeltje

    spikkeltje Niet meer actief

    Wat een verschil is het dan met baby-dump vestigingen.
    Ik ben juist erg tevreden over babydump. En ook de klantvriendelijkheid. Wij hadden een kinderwagen gekocht en bleek bij thuis komst de voetenzak niet in te zitten. Dit was op een zaterdag nou dan is de klantenservice niet bereikbaar. Dus toen dachten we rijden er weer heen. Daar aangekomen, is alles daar op de kop gezet, en ze konden hem niet vinden. Dus we kregen een bon dat wij uit de nieuwe collectie een voetenzak mochten uitzoeken.
    Onze kinderwagen was in de aanbieding, flink 400 euro afgeprijsd. en hier en daar zagen we bordjes hangen gratis maxi-cosi als we kinderwagen ging kopen. Wij dus vragen, eerst zei hij nee, want er was al 400 euro van de kinderwagen af gegaan. Even 5 minuten later, nadat hij kinderwagen bij de kassa had gezet kwam hij terug en mochten we toch nog een uitzoeken ter waarde van 149 euro..

    Weet natuurlijk niet hoe de klantenservice is. Vond alleen wel jammer dat ze niet op zaterdag bereikbaar zijn.

    Ieder heeft zijn favo babywinkel.

    Hoop dat het snel opgelost is en dat je verder lekker kan genieten. Want je wil inderdaad alles op tijd, goed klaar hebben en voor elkaar hebben.

    Succes!!

    Liefs
     
  8. Sensea

    Sensea Niet meer actief

    kijk dit is dus de reden dat ik nooit babyspullen op bestelling koop. ik neem het mee of koop niks. ik heb bij zoveel babywinkels al zoveel shit gehoord. en er zijn er zelfs al failliet dat je helemaal naar je spullen én je centen kon fluiten. maar goed mocht je bevallen in de tussentijd is een maxicosie in de verkeerde kleur nu niet direct het einde van de wereld.

    hoe je behandeld wordt is inderdaad niet echt netjes. maar ik vind dat dat een beetje de tendens bij elke winkel is de laatste jaren. je breekt in de supermarkt ook je nek over de uitlaadkarren en vakkenvullers die je hielen eraf rijden als je niet oplet. iets wat 20 jaar geleden absoluut ondenkbaar was.

    ik zou gewoon je vriend laten bellen en niet zelf want dat wordt drama en krijg je niks voor elkaar. bovendien is eht slecht voor je bloeddruk en dus voor jou en de kleine.
     
  9. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Relax, komt allemaal wel goed. :) Zou mij niet zo druk maken, je hebt toch alles in huis en klaar nu behalve de kleur van de Maxi Cosi? Ze zullen ongetwijfeld wel vóórdat je bent bevallen de goede kleur Maxi Cosi leveren en anders gebruik je even de andere totdat de goede binnen is. Geen probleem toch? Een (financiële) tegemoetkoming van Babydump lijkt mij in dit geval wat overdreven, maar welgemeende excuses zijn natuurlijk wel op zijn plaats.

    Succes met de laatste loodjes! :)
     
  10. annneliesje

    annneliesje Fanatiek lid

    16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Relaxed, rustig en kalm blijven. Als je zo over de toeren reageert (ook aan de telefoon) dan bereik je niets. Kom gewoon met weloverwogen argumenten en dan komt het vast goed. Anders neem je contact op met de winkel.

    De baby is er nog niet, tis vervelend, maar komt vast goed.
     
  11. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    De winkels zijn direct niet bereikbaar, je kunt enkel de klanteservice bellen..

    Wij ook slechte ervaringen.. Tenminste, onze bestelling staat pas voor half maart, maar we hebben al een paar keer iets goedkoper gevonden en dan gebeld/gemaild. De een na laatste keer kregen we te horen dat het nu toch echt over was met de prijs aanpassen en dat ze niet aan de gang bleven. Nog geen uur later vind ik de bugaboo ruim 100 euro goedkoper en dus huppa weer gebeld, en ze hebben het aangepast maar ik werd vreselijk afgesnauwd aan de telefoon.
     
  12. pcootje

    pcootje VIP lid

    17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ik snap je frustratie deels, maar dat is wel het risico van koop op afstand.
    Dat ze het moeten oplossen is wel duidelijk, zijn ze wettelijk ook toe verplicht........ maar ik moet wel zeggen dat jullie je wel zo flexibel als een deur opstellen om het niet naar het postkantoor te willen brengen.
    Als je koopt op afstand wil dat niet zeggen dat de acties alleen maar bij de verkopende partij liggen.
     
  13. Trotsemama1

    Trotsemama1 Niet meer actief

    nou over de service ben ik het echt niet mee eens!!
    eerst toen we de kinderwagen net in gebruim hadden bleke de voor wielen van de kinderwagen te trillen
    we waren toen vlakbij eindhoven wij daar naar de winkel lees:ZONDER bon
    werden zo nieuwe voorwielen besteld

    daarna hadden we de wandelwagen inzet in gebruik
    en toen ging zomaar het klipje kapot waar je de riempjes mee vast zet
    wij naar utrecht
    werd er zo nieuwe wandelwagen inzet besteld!

    dus ik vind de service echt wel goed
    mocht ik ooit nog wat nodig hebben koop ik daar zeker
     
  14. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    verbaas me over jullie klachten zeg, hier juiste super geholpen, nadat wij de kinderwagen en kinderkamer daar kochten belde ik dat er een actie was met een box en luiertas en die hebben we zo toegestuurd gekregen. ik had al snel een lekker band met d ewagen en ze bezorgden me zo een nieuw wiel ( en de oude werd opgehaalt)
     
  15. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Ik heb eigenlijk nooit een slechte ervaring gehad met de babydump, maar in jou geval zou ik de spullen allemaal op laten halen en mijn geld terug vragen. Dan zou ik de kinderwagen bij een andere winkel bestellen.
     
  16. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief

    Wij hadden eens dat onze babyfoon na 8 maanden kapot was

    naar babydump eindhoven gegaan en direct een nieuwe luvion meegekregen twv 180 euro zonder moeite. Super service vind ik de babydump hebben en altijd de laagste prijsgarantie. Als ik een product elders goedkoper zie gaat de babydump zelfs onder doe prijs zitten ( bijv bij de mamamaZeldagen van de prenatal)

    ook gelden alle acties tot aan de geboorte. Dus als je nu een kinderwagen besteld en 5 maanden later is jou kinderwagen te koop met gratis maxi cosi, dan krijg je die er alsnog gratis bij. Zo heb ik tijdens m'n zwangerschap alsnog een gratis box gekregen, stokke luiertas, badset, textielset, gratis voetenzak,etc ( en dit alles maanden nadat ik mijn spullen al in huis had)
     
  17. emje

    emje Niet meer actief

    wij hebben hetzelde probleem. we kregen onze bestelling geleverd en het kamertje bevatte al meerdere fabrieksfouten waardoor deze niet in elkaar konden worden gezet.

    ook de kinderwagen bevatte een fout waardoor deze niet ingeklapt kan worden en de voetenplank stuk is.

    een paar weken later konden ze pas komen en hebben toen het kamertje omgeruild en voor ons in elkaar gezet. met de kinderwagen konden de monteurs niks want dat stond niet op hun lijstje. dus wij weer bellen.

    ook werd ons toen verteld dat er niks mis kon zijn met de kinderwagen. en dat we met de kinderwagen maar de winkel moesten gaan. wij weer uitleggen dat het niet mogelijk is een kinderwagen die niet ingeklapt kan worden te vervoeren in de auto. was allemaal heel moeilijk maar uiteindelijk zouden ze een nieuwe bestellen en deze komen bezorgen. echter komt de kinderwagen pas over 4 a 5 weken als alles goed gaat. das dus erg krap in tijd vooral omdat de gyn denkt dat ik eerder ga bevallen!
     
  18. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0

    Ja tot dat je dat dus te vaak doen, dan snauwen ze je af, en als wij niet zo volhardend waren hadden we mooi geen korting meer gehad.
     
  19. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0

    Hier is het dichtsbijzijnde postkantoor waar ze grote pakketten aannemen 10 km verderop, tot voor kort hadden wij geen auto, en achterop de fiets is ook niet bepaald mogelijk. Bovendien, ZIJ maken de fout, dan mogen zij het oplossen ook.
     
  20. manytroubles

    manytroubles Actief lid

    9 dec 2006
    357
    0
    0
    Hier alleen maar supergoede ervaringen met de winkel in Utrecht.
    Veel problemen met de kinderwagen gehad, telkens super geholpen en na de 3e keer terug werd er, terwijl de garagntie al verlopen was, een nieuw onderstel besteld. Kosteloos.
    En later met de buggy ook. Die klapte niet meer in, werd gerepareerd ma na een paar weken weer hetzelfde. Weer terug en zonder gedoe konden we een nieuw buggy mee krijgen.
    En dan de klamboe van het bedje; ik twijfelde tussen 2 verschillende kleuren. Neem ze beide maar mee (wel betalen) en kijk maar welke uiteindelijk het mooiste staat. De andere breng je (uit de verpakking dus) maar terug. En geld dus ook terug.

    Omdat wij een winkel in de buurt hebben, gaan we liever naar de winkel dan online bestellen.

    Manytroubles
     

Deel Deze Pagina