Hallo meiden, Nadat mijn zoon zijn 19 weken sprongetje voorbij was ging hij eindelijk weer beter overdag slapen. Maar jeetje de laatste dagen wil hij weer niet overdag slapen. Op welke manier dan ook , ik ga naar hem toe troost hem en ga dan rustig weer weg. Hij huilt gerust 1 uur lang. En is nog klaarwakker alhoewel hij zich de hele tijd in zijn ogen ligt te wrijven. Hij heeft vandaag maar een half uurtje geslapen en de rest ligt hij te jammeren in zijn bedje
misschien komt hij wel weer in de nieuwe sprong. De eerste sprongen volgen elkaar best snel op en sommigen kunnen al een paar weken eerder beginnen.
Hier vanmorgen ook. Normaal slaapt hij nog met gemak 2 uur. Dus ik dacht ook even terug in bed te kruipen... niet dus! Alsof hij het wist! Maar hier lag het meer aan het draaien. Dan ligt hij ineens op zijn rug en lukt het hem niet snel genoeg om terug te draaien met huilen als gevolg. Dus toen maar uit bed gehaald want slapen deed hij echt niet meer. 11 uur na de fles terug in bed en ik moest hem om 14.45 uur wakker maken!
Hij heeft de hele dag maar een half uur geslapen Nu daarnet ff in slaap gedommeld maar weer wakker geworden