Vrijdag is het weer volle maan, veel mensen beweren dat er dan meer kinderen geboren worden dan op andere dagen. Nu ben ik ook met volle maan ter wereld gekomen, mijn broertje ook, mijn man ook, zijn zus ook en zijn broer niet Onze ouders zijn er dus een soort van van overtuigd dat ik vrijdag wel ga bevallen De vk zegt dat ze er niet in gelooft, maar dat ze het op de een of andere manier wel druk heeft altijd met volle maan Geloven jullie erin? Ik zou het super vinden als ik vrijdag beval, maar ik denk het nog niet Groetjes Marijke
Spannend! is het al aan het rommelen daarbinnen? Het zou heel erg goed kunnen dat het vrijdag komt! Maar staar je er niet blind naar hihih SUCCES!
Tsja, het is onverklaarbaar maar waar... met volle maan liggen de kraamkamer's ook vol. Ben heel benieuwd!
Ik heb soms een beetje menstruatiekramp, maar verder nog niks, dus ik denk niet dat het vrijdag komt, maar ik ben wel heel benieuwd
Ik wil ook wel aan de slag vrijdag! Vandaag weer menstruatiekrampen dus wellicht is dat een teken.. (kan nog weken duren heb ik begrepen) Misschien dan maar volle maan afwachten en die avond sex hebben, heet eten en wat kan je nog meer doen om je baby iets eerder te laten komen?
neeeeeeeeeeeeeee jij zou tegelijk met mij he tegelijk met de keizersnee he die ik volgende week heb dan zou jij ook bevallen dus je wacht nog maar ff of ik moet ook vrijdag gaan
Misschien dat de gyn vrijdag zegt: nou we doen het vandaag mevrouw, het is tenslotte volle maan en de diva van Lola wilt ook graag komen!
ja dat is echt pech hoor je had met mij een deal whahahahahhaha ik moet vrijdag ook naar de gyn maar krijg vervanger haha dus je wacht nog maar hoor stop er maar een kurk in oh oh oh ik ben me toch vervelend mijne wil al sinds 33 weken komen en nu mag die blijf die zitten en mij gek maken met de pijn en klachten lief he zo eigewijs kereltje nu al
mijn schoonzus kan elk moment bevallen en die zei zelf ook al dat het vast de 12e wordt..door de volle maan! Ik hoop het....want ik ben zooooooooo benieuwd!
Zelf had ik zoiets van 'we zien wel'. Nou, de volgende ochtend werd ik wakker, nog niets gebeurd na volle maan. Maar een paar uur later braken mijn vliezen en een dag later is mijn dochter geboren, dus toeval of niet, ik ben dus kort na volle maan bevallen.
Ik heb ook sinds zaterdag elke dag menstruatiekrampen. Ben net bij de vk geweest en die zegt dat het of voorweeen zijn of misschien toch een blaasontsteking. Ik hoop op voorweeen, want aanstaande vrijdag lijkt mij eigenlijk wel een prima moment voor de bevalling
Blaasontsteking heb ik 2 keer gehad in de zwangerschap, maar dat voelde toch anders, ook wel krampen, maar anders als nu Spannend hoor, ik ben benieuwd!
Mag van mij ook wel komen vrijdag :d Ik moet zo om mijzelf lachen. De nesteldrang is gister begonnen! Zo vreemd ik lach mezelf uit haha