hoi meiden, ik heb gister avond een test gedaan van de Trekpleister. de eerste 10 minuten was het streepje amper zichtbaar maar een uur later stond er een duidelijk blauw streepje, wel heeel smal maar wel in de goede richting... ik heb m wel op de foto maar ik krijg m niet upgeload omdat de afbeelding te groot is en als ik m probeer te verkleinen krijg ik n error! iig mijn vraag: kan ik er vanuit gaan dat de test goed gewerkt heeft of? bedankt alvast liefs Bregine
Volgens mij moet je het resultaat altijd binnen een bepaalde tijd aflezen en mag je daarna niet meer kijken...
Er staat inderdaad op de bijsluiter binnen welke tijd je de test moet aflezen. Daarna droogt het in en is het niet meer betrouwbaar..
Als het streepje toch een klein beetje zichtbaar was voor het einde van de test tijd, moet je daar van uit gaan Dus toen was er dus ook al een streep als ik je geod begrijp! Een streep is een streep, hoe licht dan ook, dus ik denk dat je wel zwanger bent hoor Ik zoun morgen nog een keer testen, dan moet de streep dikke zijn hoor meis Succes