Ik ben bijna 36 weken zwanger en ik heb last van mijn buik. Het is net onder mijn navel. Als ik er een kersenpitten zak op leg dan zakt het weer weg. Zijn dit weeen? MOet ik het ziekenhuis bellen of gewoon wachten en zo lekker op bed gaan. Wat zouden jullie doen?
Hoi hoi, Misschien zijn het wel voor weeën en is je buik zich aan het voorbereiden maar echt zeker weten doe ik het niet. Als jij je niet zeker er over voelt gewoon het ziekenhuis of verlos bellen. Ik weet niet bij wie je onder controle staat maar gewoon bellen als je je niet zeker voelt. Misschien zijn er andere meiden die wel het antwoord voor je hebben. Sterkte er mee. Groetjesss Jetje
Heey meis.. Als je de pittenzak erop legt en het gaat weg dan is het vals alarm.. voorweeen denk ik.. Is de beeb al ingedaald? Misschien even een warme douche? En als je het dan nog hebt zou ik wel bellen.. Heb zelf ook veel buikpijn.. Als ik dan in bad ga of pittenzak pak trekt het meestal weer weg.. Doen waar je je goed bij voelt hoor! Als je het niet vertrouwd de vk bellen! Succes meis!
Het zakt wel maar er blijft wel een zeurdige pijn met de kersenpitten zak. Ik ga zo lekker op bed en ik zie het wel.
Ik ben vanochtend al naar het ziekenhuis geweest moest toch maar even langs komen. Heb een ctg gehad en die was helemaal perfect de kleine deed het goed. Bloeddruk was 130/90 dus die was wat aan de hoge kant maar denk dat het komt van de zenuwen. Ik moet dus donderdag weer komen om te kijken of het gezakt is.