Rare afscheiding..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by happy2012, Mar 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happy2012

happy2012 Actief lid

Jan 2, 2012
    333
    18
    18
    Beste vk,

Onlangs, +/- 5 wkn geleden, heb ik een MA gehad en heb ik tweemaal cytotec gebruikt, maar er zit nog restweefsel wat 2 april verwijderd zal worden.
    Nu ineens zie ik in mijn afscheiding iets wat me niet lekker zit. Het is wit, met af en toe ineens donkergeel erbij...Wat kan dit zijn?
    Zou dit een teken van een ontsteking kunnen zijn in mijn baarmoeder?
    Daarbij voel ik sinds enkele dagen een lichte druk op sommige momenten rechts onder in mijn buik..geen pijn, maar wel vreemd. alsof een ding drukt tegen mn buik/ ingewanden bij bepaalde bewegingen (bijv, gaan zitten op fiets).

Ik wilde het contact met de arts uitstellen omdat ik donderdag terug moet komen, maar nu maak ik me toch zorgen en vraag me af of die terecht zijn en ik eerder contact moet opnemen?

Ik hoor het graag.
    Dank alvast.

groetjes,

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Als er nog rest weefsel zit kan het zijn dat de afscheiding daardoor anders van kleur is. Als je een infectie hebt, dan krijg je vaak ook echt koorts en pijn in je buik en stinkt de afscheding heel erg. Daar lijkt het nu niet op. Ik zou het even afwachten als ik jou was.

Groeten evelien

3. happy2012

happy2012 Actief lid

Jan 2, 2012
    333
    18
    18
    Bedankt voor je antwoord Evelien!

Share This Page