Hallo dames .ik ben 2 juni bevallen . Ik gaf 9 dagen borstvoeding en was ermee gestopt vanwege ontsteking in me borst . 5 weken na me bevalling werd ik voor het eerst ongesteld was echt heftig en duurde 5 dagen . Inmiddels bijna 5 weken verder en nog geen menstruatie te bekennen. Wie had dit ook dat de 2de menstruatie na de bevalling wat langer duurde voor het kwam ? Kan het zijn dat ik onregelmatig ga worden? Ik was altijd regelmatig voor me bevalling . Wie heeft ervaring ermee ? Hoor het graag
Je bent nog volop aan het ontzwangeren. Het kan zomaar een half jaar duren voor je regelmatig ongesteld bent. Mijn zoontje bijna 11 maanden en nu voor de 3e keer ongesteld. Geen enkele regelmaat er in. Ik geef wel nog borstvoeding dus dat kan meespelen.
Ja hier (steekt hand omhoog ) eerste menstruatie na 31 dagen en 2de pas na 51 dagen. Nu afwachten wat de 3de doet. Voorlopig nog geen eisprong gevonden dus ik vermoed weer dat het een lange cyclus wordt. Ik geef geen borstvoeding trouwens.
Dank jullie wel dames inmiddels ben ik gister ongesteld geworden .maar goed om te weten dat het onregelmatig kan worden .ik geef flesvoeding .