vier weken na miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by klaver85, Feb 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    Goedemorgen dames,

Na een paar weken niet op de site te zijn geweest, nu toch weer de behoefte om af en toe te komen spieken.

30 januari met bijna 6 weken kreeg ik licht bloedverlies. Elke dag werd het meer, en we hadden met de verloskundig verloskundige afgesproken om het maar even af te wachten, omdat ik geen krampen had.

Een week later kreeg ik de echo en jammer genoeg was hier geen zwangerschap meer op te zien.

Leuk was het zeker niet en heb ook wel een traantje gelaten. Drie weken lang heb ik bloedingen gehad,eigenlijk tot woensdag. Met het ophouden van de bloedingen kon ik het ook helemaal afsluiten. Wel nog steeds een hele lichte positieve test, maar ook dat komt wel goed.

Echter sinds zondag heb ik weer bruinverlies wat zo dubbel gevoel geeft.
    Is het nu toch niet allemaal eruit, heb ik last van spotting, een andere reden?

Dat nog wat in de baarmoeder is blijven zitten. Lijkt onwaarschijnlijk, omdat ze me helemaal doorgelicht hebben ivm een eventuele bbz

Mocht het over een week of twee nog aan de gang zijn toch nog maar eens naar de arts.

Voor de rest gaat het goed, na weken voel ik me eindelijk weer de oude ik

2. Minty

Minty Bekend lid

Feb 5, 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je miskraam vier weken geleden is, dan zou het zomaar kunnen dat je menstruatie eraan zit te komen. Wanneer heb je voor het laatst getest?

3. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    Gisteren hen ik voor het laatst getest.
    De verloskundige zei dat ik vorige week toch een witte test zou moeten hebben, en dat is dus nog niet helemaal het geval.

Share This Page