Zw Sensitesten Negatief..Kruidvat Positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dice87, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dice87

Dice87 Lid

19 mei 2011
    25
    0
    0
    Baliemedewerkster
    Den Haag
    Hai allemaal,

Even een vraagje ik heb vandaag gestest met een kruidvat test 2v5.
    Die is posi ik hoef niet te turen etc...ik krijg hem alleen niet op de foto...ik ga het straks nog een eff proberen. Beide waren trouwens positief...niet een hele dikkkee streep maar een bescheiden streepje...
    Maar ik heb ook een sensitest gebruik midstream met zo'n hartjes venster...geen streepje op te bekennen...Als ik die sensitest niet had gedaan zou ik nu heel erg gelukkig zijn maar nu twijfel ik....

Ik zal wel gewoon moeten afwachten....maar nu heb ik de hele tijd zo een dubbel gevoel...

Heeft iemand misschien ook zo een ervaring met sensitesten...De ovulatietesten werken prima bij mij....

Groeetjeesss

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Foto?

3. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Heb je al een foto kunnen maken ik ben wel erg benieuwd !

4. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Ik denk dat je wel zwanger bent die gevoelige testen van sensitest zijn helemaal niet zo gevoelig ik had een knal test van kv en die sensitest negatief

5. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik ook... Sensitest negatief (alleen toen deze droog was zag je "iets") had de dipsticks gebruikt. Zelfde dag kwam een vriendin me kv2v5 brengen en die was positief, maar ook geen knaller hoor.

6. Dice87

Dice87 Lid

19 mei 2011
    25
    0
    0
    Baliemedewerkster
    Den Haag
    #6 Dice87, 30 nov 2012
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
    20121130_131048.jpg

20121130_131142.jpg

Deze heb ik vanochtend gedaan die van 2v5 zet ik er later op de dag eff op. Waarschijnlijk zien jullie het niet goed, maar als je gewoon met het blote oog kijkt die je duidelijk een plus en op die 2v5 zit gewoon een duidelijke streep. Morgenochtend doe ik even me laatste kruidvat test...als die positief is en niet te licht dan ben ik wel overtuigd....ook vaag hoor van die sensitesten....

Thanksss meiden voor jullie reactie!:D

Ik zie nu dat je niet kan inzoomen ...me camera maakt echt slechte foto's als ik thuis ben zet ik die andere erop ....dat is duidelijker....

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    sorry ik zie hier echt geen plus in, ook niet op mijn iphone waarmee ik kan inzoomen.
    kun je een foto proberen te plaatsen van die andere kruidvat test?

8. Dice87

Dice87 Lid

19 mei 2011
    25
    0
    0
    Baliemedewerkster
    Den Haag
    Ik zag het ook niet toen ik op de foto keek ik heb nu met een fotocamera gemaakt. Nu zie ik het wel....Morgenochtend zowiezo nog een keer testen....vind het maar vaag want bij me zoontje had ik alleen maar knaltesten....

102_0850.jpg

102_0851.jpg

Beter dan dit krijg ik ze voorlopig niet....met blote oog vind ik toch dat de streep duidelijker is dan op de foto....Ik moet zeggen dat de streep van de plus test donkerder is dan de test die ik gisteren had gedaan

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nog wel licht idd, maar ik zie ze op de onderste wel.
    Hoever zit je voor je nod? Of zit je al op je nod.

10. Dice87

Dice87 Lid

19 mei 2011
    25
    0
    0
    Baliemedewerkster
    Den Haag
    Ik zit waarschijnlijk vandaag of morgen op nod ik heb een onregelmatige cyclus

11. LF84

LF84 Niet meer actief

Ik zie wel beetje lichte streepje. Hoop dat morgen word je wel knal positief worden.

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Op de kv 2v5 zie ik m wel hoor, die plustest vertrouw ik niet. Hmm spannend :D

13. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Volgens mij is het hartstikke raak...zo zagen de testen er bij mijn zoontje ook 2 dagen voor NOD uit! :)

14. Yris

Yris Niet meer actief

Ik vind hem positief, gefeliciteerd :D

15. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Op beide testen zie ik wat!

16. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Zo zagen die van mij er bij de eerste keer testen ook uit en toen was ik dus ook zwanger. Dus lijkt me positief :) ik hoop dat ze snel duidelijker worden!

17. Dice87

Dice87 Lid

19 mei 2011
    25
    0
    0
    Baliemedewerkster
    Den Haag
    K hoop het ook thanks voor de reacties we wachten netjes af morgenochtend gooi ik de laatste er tegenaan en dan maar wachten..

18. Dice87

Dice87 Lid

19 mei 2011
    25
    0
    0
    Baliemedewerkster
    Den Haag
    102_0874.jpg

Dit is een test van de ochtend....en nu stop ik met testen....Ik denk niet echt dat dit goed zit...ik wacht netjes af.....ik heb al vaker een miskraam gehad in het verleden....dus het zou zo maar kunnen....Misschien volgende week eff langs de dokter als ik nog niet menstrueer....

19. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Dice, ik vind het streepje vandaag iets duidelijker hoor, maar ik begrijp je terughoudendheid. Hou er wel rekening mee dat je vorige test van gisteren was en dat je meestal een beter verschil ziet met 2 dagen tussen.

20. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Ik zie hem duidelijk hoor!!

Ik ben nu 2dg na nod en heb ook nog geen knaller!!

Bij mijn vorige zw schappen kwam de streep ook meteen in zicht, zag je al meteen. Nu is die test veranderd heb ik het idee, want de 2e streep kleurt heel langzaam sterker. Maargoed streep is streep, wanneer hij duidelijk genoeg is.

Deel Deze Pagina