hoi ja ik kon niet wachten en vanmorgen met de eerste urine een zwangerschapstest gedaan kv 2 voor 5 euro omdat ik pijn in de baarmoeder heb en zon pijn in me borsten heb nou kwam er een heel licht streepje licht roze te licht om te fotograferen maar zo zie je hem wel maar ik kan eigelijk pas volgend weekend testen is dit dan niet te snel dat ik positief test of heeft iemand dit ook wel is gehad ik durf nog niet blij te zijn en heb me ook voorgenomen om nu een paar dagen te wachten
Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Als jij je NOD volgende week pas hebt kan het inderdaad wel iets te vroeg zijn ja. Ikzelf bestel altijd testen bij zwangerenkids.nl wat mij erg goed bevalt! Succes!
Haha love, ze zegt toch dat het te licht is voor op een foto. Maar jij bent zeker ook zo nieuwsgierig naar de foto's altijd. Ik ook!! Nedjla ik vind het ook wat vroeg, maar het kan over een paar dagen kun je het met zo'n vroege test van zwanger en kids proberen, ga hard voor je duimen!
ik was erg onregelmatig en wist dus niet wanneer mijn nod was. na de termijnecho bleek dat ik een week na de ovulatie al positief had getest! (met 2 van de kv en 1 van clearbleu) en inmiddels een gezond jongetje op de wereld gezet.
Hhahahaha te snel gereageerd niet gezien...soms lees ik wat snel...maar wil die foto wel zien Nedja is niet de eerste keer dat je zo'n topic opent toch? Of is dit nog steeds van de laatste keer dat je van alles voelt....
Wist ik wel, dat je het te snel had gelezen. Heb ik ook heel vaak! Ja het turen en bekijken van foto's blijft leuk, vooral het zien van een tweede streepje! Die banner staat je goeeeeeed! Nogmaals gefeliciteerd.