Komende maand gaat het gewoon lukken!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jinxx, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ik ga het deze maand eens over een andere, positieve boeg gooien: komende maand gaat het gewoon lukken om zwanger te worden!

Niet dat we al zo lang bezig zijn hoor, maar betrap mezelf erop dat ik iedere maand heel terughoudend ben en het allemaal heel negatief zie in de trand van 'het gaat vast niet lukken om zwanger te worden'. Vanaf nu ga ik er 100% voor en ga ik er gewoon van uit dat het deze maand gaat lukken, tjakkaaaaaa!! :D:D Tijd voor positiviteit :D:D:D

Wie doet er mee? :p

2. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Goed bezig !
    ik merk bij mezelf dat ik halverwege de maand ook altijd een dipje heb en denk : ach gaat vast nog niet lukken
    maar een dag later denk ik neee jawel ! het moet lukken haha

positieve energie is goed voor ons ! :p

3. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    jaa heel goed dames!! positiviteit is altijd het beste! :D
    deze maand komt mijn vriend weer thuis na aantal maanden weg. dus veel positiever kan mijn maand niet zijn. en wie weet met een souvenirtje (net als de vorige keer; nu een prachtige zoon) dat zou helemaal geweldig zijn!!
    ik hoop dat jullie testen straks net zo positief zijn als jullie mindset

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ha Jinxx,

Positief denken is héél belangrijk. Maar ik wil toch een kanttekeningetje plaatsen. Door mijn voorgeschiedenis ben ik op een gegeven moment positief denken gaan haten. Hoezo positief denken? Heb ik daar reden voor dan? Nee dus! Elke keer als ik positief denk, word ik keihard afgestraft! Dat ging zelfs zover dat ik boos werd op mensen die tegen me zeiden: probeer positief te blijven. Nou ja, op een gegeven moment heb ik ook maar hulp gezocht, want dat ging nergens meer over natuurlijk.

De psycholoog leerde mij de waarde van positief denken, maar tegelijk ook realistisch blijven. Als je tegen jezelf zegt: deze maand is het raak!! En het lukt niet, en dat gebeurt een paar keer, dan ga je dat ook niet meer denken. Het is natuurlijk ook geen realistische gedachte. Maar denk je: Het gaat een keer lukken, misschien deze maand wel! Dan is het én positief, én realistisch!

Maar zo heb ik het geleerd en werkt het voor mij. Ik bedoel het niet om je kracht onderuit te halen, want dat vind ik juist super! Maar meer als tip;)

Groetjes Patricia

Deel Deze Pagina