Bedopmaak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Wat leggen jullie in bed onder het hoofdje van jullie kleine?

2. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    als baby zijnde een luier (katoenen) en nu eigenlijk niets. Ik heb een molton hoes en daaroverheen een matras hoes .

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik gebruik een hydrofieleluier

4. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ja dat heb ik aan het begin ook gedaan, maar ik bedoelde eigenlijk als ze rond 8-9 maanden zijn.

5. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Niks.
    Bram spuugt nooit.

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hier ook niks, hij gaat er alleen maar mee liggen spelen :(

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier ligt er ook niks...:)

8. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    hier ook niets...hij gaat alleen maar spelen met bijv een hydrofiele luier :D

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hier ook niks.

10. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Tot +/- 13 maanden een hydrofiele luier maar nu speelt ze ermee. Ik heb meer onderlakentjes dan donsovertrekken waardoor ik het odnerlakentje meer kan vervangen en niet meteen hoef te wassen. Ze maakt echt plekjes vant het spuug. Slaapt dan ook op haar buik met mondeje open, en ja ze slaagt er terwijl in ahar tutje binnen te houden. :/

Liefs
    Kitty

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier eigenlijk ook al een hele tijd niks meer. Vigo ging er alleen maar mee spelen :)

12. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    ik heb van badlakens een soort kussenhoes gemaakt die ik om het matras heen doe
    ik heb het vst gemaakt met klitteband op de hoeslaken en de badlakens zodat daan er niet onder kan met zijn hoofd.

Daan kwijlt heel veel en heeft veel loop oren waardoor ik alles niet meer schoon kreeg

13. bloem31

bloem31 Actief lid

10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier ook niets. Ze trekt het toch steeds los en gaat er mee spelen.

14. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm wanneer ga je je kind dan een kussen geven?

overigens.. wat ik me hier afvroeg.. zitten te twijfelen om dr af en toe een speen te krijgen
    maar er zitten hier ook mensen waarvan de kindren liever een doekje hebben..
    persoonlijk.. vind ik een doekje ook fijner.. maar ze kan nog niet echt heel goed dingen vastpakken

is dat iets dat vanzelf moet komen of is het gewoon een kwestie van nog even volhouden zonder speen? :)

15. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Kussen dacht ik ook vanaf 2 jaar.
    Hier ook niets onder het hoofdje, als ze eenkeer spuugt is het helaas bed verschonen. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak meer.
    Wat betreft speen: Lotte had eerst een speen en gebruikt nu het doekje, met haar duim. Uiteindelijk zal je zien dat je kindje zelf de keuze maakt wat ze prettig vinden.

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja ik heb gister toch maar zo'n MAM-speen gekocht
    en die lust ze wel :)

17. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier ook niets, eigenlijk toen kyano van wieg naar ledikant ging ( ongeveer toen hij ong. een maand of vier was ) heb ik de hydrofiel luier weg gelaten, hij spuugt en spuugde nooit dus ik zag het nut er niet van in ...

18. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    Ik heb nog steeds een flanellen doek eronder liggen want demi wil nog wel eens spugen dus vandaar. Ze haalt em nog niet los, als ze dat gaat doen dan leg ik niks meer onder dr hoofdje..

19. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Hier ligt er tussen het matras en het overtrek een hydrofiel. Nu ik dit zit te schrijven probeer ik eigenlijk te bedenken waarom, tijn spuugt namelijk nooit! Ben het gewoon blijven doen nadat ik het de kraamhulp had zien doen. denk eigenlijk dat ik er maar mee ga stoppen.

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle is van de week overgegaan naar het ledikantje.. Nou ja, camping bed, want papa heeft het bedje nog niet af.. *werpt boze blik in ongeveer die richting* en nu passen de hydrofiels niet meer.. :) Ik vouw ze nu in een driehoek, dan kunnen de punten net onder het matras, maar echt handig is het niet... En zonder is ook niet makkelijk, want Jelle zevert nogal als hij op zijn buik ligt.. Ik moet er nu al 3 keer op een dag een andere onder doen... Meneer weigert te slapen als hij met zijn hoofd in het nat ligt.. Gek hè? ;)

Deel Deze Pagina