Hallo allemaal. Ben vandaag na 8 weken en 1 dag ongesteld geworden. Ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongesteldheid als vandaag. Was toch ergens bang voor verklevingen? Gynaeceloog gesproken en afspraak 7 juli blijft staan. Ook moet ik gewoon door blijven tempen. Al moet ik zeggen dat had ik zowiezo wel gedaan. Ook is mijn HCG van afgelopen maandag 2.2 naar 0 gezakt. Blijkbaar wilde mijn lichaam me niet eerder ongesteld hebben. Nu gaan ik me eerst richten op mijn aankomende vakantie ( over iets meer dan twee weken ) en gaan gewoon weer onbeschermd klussen en zien wanneer we weer zwanger mogen worden. Blijf in ieder geval nog even onder behandeling bij gynaeceloog voor spotten ei, dat geeft ook een heel stuk rust. Fijne avond allemaal Gr Samantha
Ohja kan iemand me even helpen met mijn banner. Zet vandaag als 1 dag van mijn menstruatie,maar hoelang mijn cyclus duurt weet ik niet, eerder was mijn cyclus 26 of 27 dagen. welke termijn zou ik moeten aanhouden???
ik zou weer iets van 27 dagen doen. je vertelde bij het andere topic dat je lf 13 dagen was, dus ervanuitgaande dat je eitje normaal op dag 14 komt, zou je dus op 27 dagen uitkomen... maar ja, tis natuurlijk niet zeker... hopelijk kan je gyn je helpen een mooi eitje te vinden! succces en ik duim voor jullie!
heb mijn cyclus op 27 dagen gezet, verder heb ik alvast de ovaluatie testen weer besteld, werkt goed en klopt nog altijd 13 dagen erna ongesteld. Nu blijf ik ook tempen, vind het zeer intressant dat je door je temp ook je eisprong kan spotten, kijken of zowel temp al ovuatietest hetzelfde zeggen. Ben heel erg vrolijk ondanks de buikpijn en hevige ongesteldheid. Wist niet dat er zoveel uit kon komen, hihi. Maar ja heeft ook 8 weken de tijd gehad om veel slijm enzo aan te maken. Surf, hoe is het met jou? Gaat het allemaal een beetje goed? Prettig weekend Gr samantha