vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door charlotte, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlotte

    charlotte Lid

    29 mrt 2006
    23
    0
    0
    is het bou egt waar dat als je zwanger wil worden dat je maar zo'n 2x per week seks mag omdat anders de sperma cellen van de man niet in top coditie zijn?? :oops:

    groetjes lotje
     
  2. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    ik geloof dat het zogezegde maximum om de dag is,dus dat valt best mee he ;) Heb al vaak gelezen dat na zo'n 1,5-2 dagen de zaadjes weer in topconditie zijn.Maar je moet gewoon op je gevoel afgaan en vrijen wanneer je wilt hoor ;) dan zet je er niet zo'n druk op en beperk je de kans dat het niet meer leuk is tot het minimum denk ik.
    Maarja da's makkleijk gezegd,na al deze tijd doen wij het ook wel eens een beetje 'op commando' ;) Het hangt gewoon helemaal van jullie zelf af.
    Heel veel succes!!!
    Grts Lucia xxxxxxxxxx
     
  3. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nee hoor je mag volgens mij zo vaak sex hebben als je wilt, het beste is om de dag (i.v.m de zaadjes aan te laten sterken) maar een keer minder of meer maakt ook niet uit. Gewoon doen waar je zin in hebt, zonder verplichtingen :)
     
  4. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ben ik het helemaal mee eens!!
     
  5. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Er staat bij zwanger worden en dan boven aan, "we vrijen al jaren verkeerd" dat je het beste vanaf dag 8 iedere dag kunt vrijen. Vind het trouwens een interessant artikel.
    Wij hebben het dit keer zo gedaan, ben benieuwd of het wat opgeleverd heeft. Zullen het volgende week zien :D
     
  6. charlotte

    charlotte Lid

    29 mrt 2006
    23
    0
    0
    nou nynke ik zal voor je duimen!!!

    maar dat verhaal van dat je maar 2keer in de week sex mag had ik gehoord van me nichtje want die heeft heellang moeten proberen toen het eindelijk raak was ik geloof wel 3jaar!

    groetjes
     
  7. Patricia1983

    Patricia1983 Actief lid

    23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Het belangrijkste is dat je er plezier in blijft houden ;) Dus lekker genieten wanneer je dat zelf wilt :) Tuurlijk is het fijn als je om de dag kan gaan klussen, maar het is echt geen ramp om een keertje over te slaan :)

    Succes :)
     
  8. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik sluit me hier helemaal bij aan!!
    Volg je hart, dan is het altijd goed!
     
  9. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    je moet inderdaad er ook plezier aan beleven :)
     
  10. charlotte

    charlotte Lid

    29 mrt 2006
    23
    0
    0
    hey hier ff een vraagje na je eisprong is dan juh baarmoeder altijd zo laag of ligt dat nou aan mij??

    groetjes charlotte
     

Deel Deze Pagina