ontzettend slecht slapen & zo moe (21 maanden)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Bij mij klinkt.het ook als.angstig gevoel om alleen in bed te zijn. Althans.dat is dan onze ervaring met onze zoon. Hij had een.behoorlijke.griep.achter de rug en daarna begon.exact.hetzelfde zoals.jij.omschrijft. onze zoon werd een beetje bang in
    Hij had daar immers.zo vaak gespuugd.

Wat.hier werkte: bij het.wakker.worden rond 23.00 1 persoon er strikt.om de 5 je minuten naartoe. Iedere keer met dezelfde.boodschap: lieve L, je ligt lekker in je fijne bedje. Slaap.lekker lieverd. Dit op een rustige toon elke.5 minuten exact hetzelfde herhalen. Per nacht afwisselen met je partner.Na 2 nachtenverbeterde het hier enorm en na 3 nachten weer als vanouds. Dat je regelmatig.terig komt met de.dezelfde.boodschap geeft een.gevoel.van veiligheid

Weet dan wel.zeker dat er niets.aan de.hand.....ik.voel.met je mee hoor. Weet hoe.zwaar het is.....succes hoop.dat er weer snel door geslapen wordt!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier hetzelfde, het was tot vorige week een drama! En sinds een paar dagen word t beter

3. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook herkenbaar, dochtertje is nu 20 maanden. Ik heb me er ook gewoon maar aan overgegeven en neem haar lekker bij me in bed, we slapen dan allemaal binnen een paar minuten weer lekker verder, veel fijner dan dat gehuil in huis 's nachts;).

Deel Deze Pagina