wanneer hoor je info van je vk te krijgen? Over wat je allemaal moet hebben enzo? en ik hoorde dat de vk ook langs zou moeten komen als je een bepaalde tijd hebt gehad dat ze komt kijken of alles klaar staat ofzo?
Ze hebben bij mij echt niet gecheckt of alles klaar stond... alleen gevraagd of ik bepaalde dingen in huis had zoals maxi cosi en kraampakket...
Ja meestal doet de kraamzorg dat, die nemen contact met je op en als je wilt komen ze langs om te kijken of je alles in orde hebt. Liefs Petra
Bij ons deed de kraamzorg dat. ze hebben bij mij wel alles nagekeken ze deed het zelf en ik was ook onzeker of ik echt wel alles had en genoeg had. Bleek iets teweinig oversag hempjes te hebben en ze adviseerde me nog wat maat 50 tehalen want daar had ik maar heel weinig van.
Dat is idd iets wat de kraamzorg met je doorneemt. Ik heb zelf met 28 weken een intakegesprek van de kraamzorg hier bij mij thuis gehad. Ze heeft het eea uitgelegd en een lijstje doorgenomen met wat ik allemaal in huis moest hebben. Ze heeft verder niks gecontroleerd hoor want was toen nog maar 28 weken en je kan dan natuurlijk nog van alles halen.
Wordt idd gedaan door de kraamzorg en niet door de vk. Een controle om te kijken of alles klaarstaat is niet meer zo hoor En een lijstje met benodigdheden kun je tegenwoordig overal op internet vinden en als je kraamcentrum een site heeft, ook daarop. Ik heb vandaag een telefonische intake gehad en ales besproken, dus dat was helemaal makkelijk Bed verhogen, ja moet vanaf 37 weken op 70cm hoogte en ook als je poliklinisch bevalt. Vergeet je bedzeiltje dan ook niet voor als je vliezen breken