Mijn zoon is vanmorgen met zijn voorhoofd op een houten stoeltje gevallen. Veeeel bloed, gat in het hoofd, huilen en mama totaal in paniek!! De kleinste uit bed geplukt en meteen naar de huisarts gereden... 2 hechtingen om de wond samen te houden en de rest geplakt. Ging niet echt soepel want zoon strubbelde nogal tegen. Ben dan ook benieuwd hoe mooi het gehecht zal zijn. Vanavond moeten we even terug op controle. Zou je het litteken blijven zien? Bestaat er iets van zalfje om erop te doen zodat het mooi geneest? Is echt midden zijn voorhoofd...zucht. Hopelijk vindt hij het later stoer
Hè bah dat is ook schrikken zeg! Mijn broertje is vroeger tegen de punt van de tafel gevallen en heeft daar nog een klein litteken van op zijn voorhoofd. Maar als je het niet weet dan zie je het niet. Het is natuurlijk even afwachten hoe het geneest, anders vraag je het gewoon nog even na aan de ha. Sterkte nog, want de schrik zal er nog wel in zitten denk ik.
ohjee das niet fijn hoop dat de wond goed geneest en dat de litteken minder zichtbaar wordt voordeel is wel als ze nog zo jong zijn en ze krijgen hechtingen doordat ze groeien wordt vaak de litteken steeds kleiner en minder zichtbaar mijn dochter heeft een litteken vanaf haar neus tot aan de onderkant van der lip (ze heeft der eerste operatie gehad toen ze 3 maand was ivm schisis) ik smeer er litteken creme op van biodermal litteken creme deze zorgt ervoor dat de littekens minder zichtbaar zijn en houd de huid zacht en soepel
o meid wat zul jij geschrokken zijn bah je zult natuurlijk wel wat blijven zien, maar ik zou doen wat hierboven staat beschreven jelle heeft een aardige litteken op zijn buik (heeft pylorusstenose gehad , vernauwing spier tussen maag en darm) lijkt bij hem wel stoer mijn nichte hebben ze twee kleine gaatjes in de buik gemaakt dus zie je niks meer van jelle een behoorlijke snee
hm ik denk wel dat je iets blijft zien. ik heb het zelf namelijk ook.. was 5 jaar ofzo toen ik tegen een of ander groot spuuglelijk kunstwerk aanliep (hoe dom kun je zijn) ook gehecht en geplakt. nu ben ik 24 en ik heb nog steeds een stom litteken op mn kop.
jeetje wat schrikken, dat zal wel een littekntje blijven ja. je kan wel als het genezen is bio oil erop smeren.
tx voor de reactie. hij heeft er voor nu gelukkig niet veel last meer van. Hopelijk gaat het niet te fel jeuken... en hoe het eruit ziet, zal ikvolgende vrijdag zien. Dan mogen de hechtingen eruit. @fokje: was je nichtje aan hetzelfde geopereerd dan? en konden ze dat bij jelle ook niet met een kijkoperatie dan?
bio oil wordt het minder van. En later niet te veel in de zon, dan valt het niet op door de witte huid
Hey das schrikken zeg. Hoe is het nu met je zoontje? denk dat het litteken wel zichtbaar blijft. Mijn zoon is laatst op een kast gevallen en had een enorme bloedende lip. nu is er niks meer van te zien maar zodra mijn zoon het te koud heeft zie ik het litteken op zijn lip weer zitten want dan kleurt het blauw, denk dat dit ook blijvend is.
Volgens de dokter wordt het een klein wit lijntje... We zullen zien. Zoontje heeft er totaal geen last van...alleen dat hij niet mag douchen of nat worden. Lastig met dit warme weer. We hebben waterdichte pleisters, maar lukt niet voor 100% omdat het nogal een moeilijke plaats is om niet op haren ed. te plakken... Denk dat mama harder geschrokken is
pfff idd mama's schrikken idd veel meer. had ik ook toen mijn zoontje zo hard gevallen was... mijn zoon was alweer stil en druk aan het kletsen maar mij liepen de tranen over de wangen