ontzettend vaak plassen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo hier ben ik weer hahaha...

ik wilde eens vragen als je net zwanger zou zijn moet je dan veel meer plassen?lees het wel veel maar toch weet ik niet of het ook in een beginnende zwangerschap erbij kan horen...
    ik moet nog 4 dagen afwachten tot mijn NOD maar ik plas zo ontzettend vaak en gewone plassen...
    en me temperatuur was vanmorgen zelfs 37.6 dus me ongesteldheid zit er ook nog niet aan te komen zo te zien aan mijn temp...af en toe een steekje in me buik maar dat is het dan weer links onderin me buik....

nou ik hoor het wel alvast bedankt voor antwoorden.

liefs renate

2. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik ben nu al een aantal weken zwanger maar moet nog steeds heel erg vaak plassen.....

3. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo...

ja ik kan over 4 dagen testen want dan is het mijn NOD...maar zelfs mijn man valt het op dat ik zo vaak naar de wc moet om te plassen,het is net alsof ik leeg loop,erg vervelend is het hoor maar goed we zullen nog even moeten afwachten of ik wel of niet ongesteld ga worden...kvind het enorm spannend allemaal want normaal zitten wij in de MM en danzal dit keer het weer spontaan zijn,vorig jaar juni ook spontaan maar liep wel uit in een miskraam dus mocht ik wel zwanger zijn ben ik alsnog erg bang hoor om het weer te moeten verliezen maar goed niet op de feiten vooruit lopen he we weten het nog niet,maar dit heb ik nog niet eerder gehad dat vele plassen trouwens,en het was geen blaasontsteking want dat heb ik laten controleren.en over mijn temp die is normaal 36.6/36.5 en nu dus vanmorgen al 37.6 en gisterochtend 37.4

liefs renate

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik hoef helemaal niet vaker te plassen.
    Het is denk ik net zoals alle andere "zwangerschapskwaaltjes" je hoeft het niet te hebben...maar kan wel.
    Of het te maken heeft met een zwangerschap, dat weet je pas als je zwanger bent.
    Succes met de vier dagen wachten.

5. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    ik hoef ook niet vaker te plassen.In het begin wel,maar toen dronk ik ook veel meer.Spannend dus!Succes!

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    In het begin moest ik elk uur plassen. Nu gelukkig niet meer.
    Alleen 's nachts moet ik er nog een keer of 2 uit.

Groetjes

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik hoef ook niet vaker te plassen, want dat moest ik altijd al, omdat ik heel veel drink.... :D
    Heel veel succes, Renate! Ik hoop voor jullie dat het raak is!

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    ik drink niet overdreven veel maar sinds dat ik zwanger ben blijf ik naar de wc lopen om te plassen ook snachts zeker keer of 3
    groetjes

Deel Deze Pagina