vreselijke pijn onderaan mijn rug

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Jee, Mar 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Ben ik eindelijk bijna van de volle dagen misselijkheid af,krijg ik hele dagen vreselijke pijn onderaan in mijn rug...Meerdere mensen hier last van?Maak me ongerust!

2. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Niemand hier raadt over? :cry:

3. Linda76

Linda76 Actief lid

Jun 4, 2006
    377
    0
    0
    Hoi Jee. Er gebeurt natuurlijk wel heel veel in je lichaam, en aangezien je onderrug ook nog eens vrij dicht in de buurt zit van je buik (ten opzichte van je oren bijvoorbeeld ;)) denk ik dat het wel normaal is. Ik denk dus dat het er "gewoon" bij hoort en je je geen zorgen hoeft te maken. Maar, als je toch erge zorgen maakt: bel gewoon eens tijdens telefonisch spreekuur met de dokter. En vertrouwd hij/zij het ook niet dan kan je altijd eventjes naar de dokter toe. Sterkte ermee iig. Veel liefs, Linda

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb me laten vertellen dat bandenpijn ook heel goed voelbaar is in je onderrug. je baarmoeder zit namelijk ook aan je rug verbodnen. dit kun je zeker goed voelen.
    maar indd als je het niet vetrouwt gewoon even naar je huisarts gaan.

5. bolletje

bolletje Actief lid

Jan 31, 2007
    223
    0
    0
    Ik heb het in de 1ste zwangerschap gehad en deze keer ook weer!Het enigste wat bij helpt is op tijd even te gaan zitten met kussens in de rug of zelfs even op bed liggen.
    Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt en meestal wordt na verloop van tijd iets minder.

O ja die tip kreeg ik wel probeer zoveel mogelijk op 2 benen te staan en niet zoals veel dames op 1 been.
    Ook stofzuigen oid gelijkmatig steunen op je voeten en niet gedraaid staan.Succes ermee!

6. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Bedankt voor jullie berichtjes! :D Heb gisteren de verloskundige gebeld en zij zei dat het idd aan de zwangerschap ligt.Haar tip was om zwangerschapszwemmen te gaan doen....Gelukkig is het nu ook al wat minder.Het is met vlagen,dus kan idd wel wat met die bandenpijn te maken hebben!Bedankt nogmaals,ben weer ff gerust gesteld!

Share This Page