Mijn borsten knallen mijn BH uit..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DCT, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DCT

DCT Lid

30 okt 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke crème is het best om te gebruiken die normaal en betaalbaar is?
    Mijn borsten knallen namelijk mijn bh uit en ik had al een cup H85...
    :$ Haha klinkt grappig maar wat nu? Die striemen worden lelijk...

2. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb me laten adviseren bij de Etos, daar vertelde ze dat olie het meest soepel maakt. Ik heb die van Weleda, speciaal voor zwangerschap. Heel lekker spul, trekt snel in.

Mijn borsten groeien btw ook erg hard opeens, had een 75E, nu een 75F en ben nog maar op de helft haha.

3. DCT

DCT Lid

30 okt 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Ik ben pas 8 weken alleen mijn borsten doen gewoon pijn. Kan niet meer op mijn buik liggen hierdoor. ( En ik ben een buikslaper...)

Ik ga van de week even langs de Etos. Ik vind die striemen echt lelijk namelijk haha en wil geen verlepte borsten na de zwangerschap.

;)

4. pregzilla

pregzilla Actief lid

30 aug 2013
    117
    0
    0
    where the heart is
    Die van mij doen niks boehoe, ik wil van die mooie dikke tieten als bij nr. 1 :(

5. nib1981

nib1981 Lid

9 apr 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nauwelijks grotere borsten, en ben nu bijna 26 weken.

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Gets, ik had met 9 weken al 75g ipv 75e
    Ik gebruik borstencreme van zwitsal, heb ook bio oil en anti stiae van Vichy

Die laatste is duur maar erg goed! Bij de apotheek te krijgen.

7. DCT

DCT Lid

30 okt 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mimime: Welke van al die crèmes werkt het beste?

Geen idee welke cup ik nu heb ik weet alleen dat ze letterlijk mijn bh uit knallen. alsof je 2 ballonnen te ver heb opgeblazen en ze elk moment kunnen knallen.

Ik hoop dat als we een meid krijgen, ze niet te veel van mijn genen heeft.. Arm kind, grote borsten is niet altijd fijn hoor..

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken het idee!!! Ik ga ook maar s smeren...

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Jammer, maar cremes en olie helpen niet tegen striae. Die scheuren in je bindweefsel komen door de snelle groei, dat gebeurt onder je huid. Zonde van je geld om speciale creme of olie aan te schaffen. Als je wilt smeren, gewone bodylotion is even effectief.

10. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier nu al van 85E naar 85F..jippie :(
    Ik gebruik de borstencreme van Zwitsal.

11. Ik win: van 70H naar 70J (and counting ) :D

Nog geen last van striae op mijn borsten....

12. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik gebruik de anti-striemen crème van Collistar. Duur in aanschaf, maar er zit ook vier keer zoveel in als een flesje Weleda olie bijvoorbeeld, in verhouding ben je dan nog goedkoper uit en je hebt ook wel een behoorlijke hoeveelheid nodig als je je hele zwangerschap door gaat smeren. Dat kun je bij Douglas kopen.
    Ik heb in het begin Welede geprobeerd, vond helemaal niet dat dat snel introk en het bleef ook best vettig en daar houd ik niet van. Vind ook de kruidige geur niet altijd even fijn, is best wel heftig. Deze crème trekt heel snel in, voelt lekker fris aan en ruikt ook fris. Net wat je prettig vind denk ik, maar olie is niks voor mij. Denk trouwens ook dat het uiteindelijk weinig uitmaakt of je smeert of niet, maar ik doe het toch maar om het gevoel te hebben dat ik er alles aan heb gedaan om het te voorkomen. Op mijn borsten zie ik nu ook al de eerste strepen ontstaan...

13. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van Collistar schijnt idd heel goed te zijn!! Mischien dat ik die alsnog haal.

14. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik kan die van Vichy aanraden of bio oil. De ene is olie, andere crème, wat je zelf prettig vind, ik gebruik bijna geen bio oil omdat ik olie echt mega smerig vind!

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je hoeft echt geen goudgeld aan Collistar te gaan uitgeven. Het werkt niet. Smeer gewoon met iets dat je lekker vind smeren en lekker vind ruiken als je smeren wilt. Maar heb niet de illusie dat je striae kunt tegenhouden.

16. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Ik gebruik zwitzal echt fijn, mijn borsten zijn ook echt gegroeid eigenlijk vanaf het begin al, iedereen valt het op omdat ik altyd maar een kleine c had en nu bijna uit D spring , mijn vriend vind het helemaaal niet erg haha

17. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier ook mega borsten, die dingen blijven maar groeien en zat al op E maar het zijn geen hangers gelukkig :D

idd dure middeltjes helpen niet het gaat juist om de massage die je doet waardoor de onderhuid soepel blijft dus zelfs met slaolie zou het kunnen.
    ik gebruikte cacoaboter creme, vooral omdat ik erg droge huid kreeg en dit gelijk zorgde dat mijn huid vetter werd

18. kirstennn

kirstennn Lid

19 mei 2013
    59
    25
    18
    Ik gebruik bepanthen speciaal voor zwangerschapsstriemen.
    Krijg altijd complimenten van de verloskundige dat het er zo mooi uitziet.

Geen striem te zien, gelukkig!

Ook zijn mijn borsten van 80c naar 80e gegaan...

19. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Striemen komen van onder de huid....óf de crème nou duur is of niet het dringt niet door in de huid dat ze het voorkomen.. de huid scheurt van binnenuit daar dringt geen crème doorheen!!!! Smeer gewoon wat lekker ruikt en beetje soepel houdt... Striemen voorkom je helaas niet!

Deel Deze Pagina