Na twee weken enorm misselijk te zijn geweest is het sinds een paar dagen duidelijk minder en af en toe zelfs helemaal weg. Hoewel ik tijdens die misselijkheid niets anders wilde dan dat het stopte, maakt het me nu juist onzeker dat het weg is. Wanneer was de misselijkheid bij jullie verdwenen? Lfs Alf
Het kan zijn dat je misselijkheid komt en gaat. Ik heb het zelf ook. Soms zijn er dagen dat ik denk ervanaf te zijn en dan inneens komt het weer terug! Er is geen speciale richtlijn voor de misselijkheid en het overgaan ervan in het algemeen. Vaak is de piek tussen 9 en 11 weken. En vaak word er gesproken over de 3 maanden grens. Bij mijn dochter duurde het echter tot 4 maanden zwangerschap en bij sommige vrouwen 9 maanden lang.
Hier iemand die bijna de hele zwangerschap misselijk is geweest. Tot ongeveer 20 weken elke dag gespuugd. En vanaf toen ongeveer 1 of 2 keer per week t/m dat ik ongeveer 26 weken zwanger was. Na mijn 30 week bijna niet meer misselijk geweest. Maar daar zijn nu zuurbranden voor in de plaats gekomen hihi. Er is niet echt een richtlijn voor het misselijk zijn. Vaak gaat het over rond de 3e of 4e maand. En de ene keer ben je veel misselijk terwijl het de andere keer heel erg mee kan vallen. Eet kleine beetjes en zorg dat je maag niet leeg is. Als je maag leeg is wordt je sneller misselijk.
ik was juist in het begin niet misselijk maar juist op het laatst. Toen werd me dochter te groot en werd ik misselijk en begon met overgeven. Erg vervelend. Je niet al te druk over maken dat je niet meer misselijk bent. Het komt en gaat weer en probber van de dagen dat je niet misselijk bent en lekker kan doen wat je maar wilt.
Ik was echt enorm ziek van de hormonen, helaas duurde dit bij mij tot week 14, en toen werd het langzaam minder.. hopelijk heb jij er minder lang last van..
bij mijn eerste tot week 14 ongeveer nu was het met week 9 weg, heb me gigantisch onzeker gevoeld daardoor, maar alles blijft goed gaan. Het is dus verschillend. Heb ook dagen gehad dat ik me prima voelde en dagen dat ik me echt verrot voelde dus het kan ook een paar daagjes minder zijn.
Ik was tot 16 weken echt de hele dag beroerd, heel misselijk en spugen. Nu ben ik 21 weken en alleen sochtends nog behoorlijk misselijk. Kan dan alleen maar beschuit eten anders komt het er weer uit.
Nou, ik ben nog geen seconde misselijk geweest! En heb een gezond kindje van 10 maandjes. Dus no worries meid dat het er af en toe niet is.. symptomen zeggen niks
Echt spugen heb ik niet gehad, bleef beperkt tot beroerd voelen en kokhalsen (ook midden op de snelweg laatst). Maar denk dat ik tot een week of 15 misselijk ben geweest en daarna weer vanaf een week of 30..
Ik ben tot 7 weken erg misselijk geweest, en sindsdien ook niet meer....gelukkig! Wel word ik naar van allerlei geurtjes om mij heen. Bij de zwangerschappen van mijn jongens helemaal niet misselijk geweest zelfs! Zwangerschap van mijn dochter ook maar een paar weekjes.
@Alf..ik ben ook een paar daagjes minder misselijk geweest.Nu is het gewoon weer terug. Ik zie in je onderschrift dat je morgen een echo hebt.Die gaat je vast veel rust brengen.Succes morgen!
Bij de eerste was ik tot 18 weken flink misselijk. Bij de tweede tot week 13. Ik ben nu in verwachting van de 3e, er zit bijna 5 jaar tussen de vorige zwangerschappen en ik ben tot op heden nog niet misselijk geweest. Aangezien ik ook het idee heb dat het erbij hoort, wordt ik er net als jij ook onzeker van dat ik nog niet misselijk ben. Maar goed, kan nog komen natuurlijk. En als je dan weer misselijk bent kun je niet wachten tot het weer over is hé. We zitten raar ik elkaar