Wat doen jullie hiermee? Kan dit (echt) kwaad voor ongeboren kind? Hebben vanavond een feest waar veel gerookt wordt. Wil nog niet vertellen dat ik in verwachting ben maar ook het lot niet tarten..
tja, ik zou gewoon gaan, maar kan me voorstellen dat je toch een beetje onzeker bent. Je kunt ook eventjes gaan en als je denkt dat je het toch niet trekt weer weg.
ik zou wel gaan....het is zo moeilijk te zeggen wat er slecht is en niet. Op internet en hier op zp lees je de meeste horrorverhalen, maar vaak wel van mensen die lekker een toastje filet american eten?? Ik bedoel ermee dat anti rokers altijd heel agressief kunnen overkomen in dit soort situaties. Ik ben absoluut niet voor roken, maar mijn ouders roken ook. Ze gaan naar buiten als ik er ben, maar de lucht is er toch, ik kan echt niet 9 maanden niet bij mn ouders komen.
Precies. Ik heb nooit moeite met ruimtes waar gerookt wordt. En vraag me ook serieus af hoe schadelijk het nou werkelijk is.. Maar na 2 mk's ga je (irritant genoeg) overal wat achter zoeken
ja dat snap ik heel goed, ik onthoud de woorden van mijn vk: een miskraam is in principe iets wat je nooit kunt voorkomen...het is een fout in de genetische aanleg geweest. Ik heb mij nl heel rot gevoeld dat ik de mk kreeg na ons verhuisweekend. Kijk zelf een peuk opsteken moet je nooit doen natuurlijk.
Ik zou ook gewoon gaan... Zou die ene keer meteen zo heel erg schadelijk zijn? Als je nu 8 uur per dag in een rokerige ruimte moet verblijven... En zoals Tulip zegt, zolang je er zelf geen één opsteekt...