Ontzettend zere borsten, soort spierpijn...

Discussion in 'Zwanger worden' started by twinnie, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Hallo dames!

Sinds mijn eisprong heb ik ontzettend zere borsten gekregen. Normaal heb ik echt nooit last van mijn borsten, ik merk niet eens dat ze er zijn (bij wijze dan) haha! Het is een soort gevoel van spierpijn met uitstraling naar mijn rug toe. Ik kan er niet eens op liggen met slapen... Kan dit al een voorteken van een eventuele zwangerschap zijn of is dit voorbarig?

Borstkanker zit bij mijn in de familie en dat maakt me ook een beetje bang...

Het verlossende antwoord komt natuurlijk pas na mijn NOD maar ik dacht misschien hebben meer dames hier last van!

xx

2. leen1982

leen1982 Bekend lid

Jul 8, 2006
    634
    0
    0
    Ambtenaar
    Geraardsbergen (Belg
    Zou je niet kunnen helpen want ik heb bij mijn beide zwangerschap nooit iets gevoeld aan mijn borsten!
    Maar ik weet wel dat dat een teken kan zijn, het is zoals je zelf zegt, afwachten tot je NOD...

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ik weet net vandaag dat ik zwanger ben, 1 dag voor nod en ik heb dus vanaf mijn eisprong ook hele pijnlijke borsten, precies zoals jij het omschrijft, dus ik ga duimen voor je!

4. sheann

sheann Fanatiek lid

May 14, 2008
    4,643
    0
    0
    Ik heb voordat ik ongesteld moet worden ook altijd pijn aan mijn borsten maar dan alleen aan mijn tepels.

5. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Van harte gefeli! Super leuk zeg! Ja iedereen is natuurlijk weer anders maar het valt me gewoon op. Als ik buk doet het nog extra pijn! Pfff moet nog een weekje wachten om te testen... Heb het idee dat ik ook meer duizelig ben, kan dat ook?

Geniet ervan he!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    duizelig was ik gister toevallig (1 dag voor nod) 's avonds, ik draaide me te snel om...maar verder niet.

7. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Het lijkt vandaag weer beter te gaan. Aan de ene kant wou ik dat het niet minder wordt hahah. Nu ben ik bang dat het mssn toch niet zo is.... Nou ja, gewoon afwachten. Meer kunnen we er niet van maken.

8. twinnie

twinnie Actief lid

Jun 13, 2008
    304
    0
    0
    Heb getest, en ben idd zwanger!

:D

9. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd!

10. GEFELICITEERD!

Toch niet voor niets geweest die zere borsten :)

11. nathalie1984

nathalie1984 Actief lid

May 24, 2008
    103
    0
    0
    Verzorgende IG
    Rotterdam
    Hallo dames....

Ik ben begin mei gestopt met de pil, ik ben van 9 t/m 16 mei ongesteld geweest, daarna een paar keer geklust....
    In Juni ben ik van 9 t/m 20 juni ongesteld geweest van heel weinig naar heel veel.... volgens de calculator waren mijn vruchtbare dagen 23.24.25 en 26 de eisprong.... nu hebben wij de 23ste geklust, en de 26ste rond 00.30 uur en de 27ste rond 01.00 uur.... sinds mijn eisprong heb ik ook het gevoel dat er een spierpijn zit in mijn borst en op mijn buik slapen doet ook zeer, en een zeurende onderrug pijn....... is er een kans dat het misschien raak is of niet?

12. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

twinnie, Gefeliciteerd!

Nathalie, zou kunnen. BIj mij is het echter elke cyclus zo dat ik een week vantevoren pijn in mijn borsten krijg. Zo ook deze.
    Hoop het voor jou!

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik heb altijd tussen mijn eisprong en nod zere borsten. Viel me op nu ik zo op mijn lichaam aan het letten ben. Ook zijn ze steviger.
    Tja nu heb ik dat dus weer....dus...ik wacht maar weer met me nod.
    Op mijn buik slapen gaat ook minder.
    Stom he dat zoveel mensen op hun buik in slaap komen terwijl dat zooo slechte houding is.

14. Witte

Witte Lid

Mar 11, 2008
    97
    0
    0
    Heb ook altijd zere borsten voor ongi... Hopelijk is het bij jou zwangerschaps tekenen!

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    ik wist het! gefeliciteerd! SUPER!

16. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat ik eigenlijk wel zou willen weten is, of de vrouwen die voor de menstruatie last hebben van hun borsten, dat ook net zo hadden toen ze zwanger waren.

17. miepke

miepke Actief lid

Jun 6, 2008
    266
    0
    0
    Bij mijn vorige 2 zwangerschappen merkte ik als eerste aan mijn (.)(.) dat ik zwanger was maar ik had voor mijn nod ook altijd wel n beetje last maar het voelde wel minder pijnlijk.

Nu heb ik weer last al meer dan n week. Meestal met ongi is het paar dagen vooraf maar nu moet ik (.)(.) echt ondersteunen als ik 's avonds mijn bh uittrek. Het voelt idd net of het spierpijn is maar soms ook net of je stuwingen hebt. Of dat ze helemaal blauw zijn. En mijn tepels kan ik haast niet aanraken zo gevoelig. Nog ff mijn nod afwacht pfffffffffff

18. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb nu sinds een paar dagen last van mijn borsten..
    Vooral in de avond word het erger!

Share This Page