Laatst had ik het er met een vriendin over dat we zoveel zijn veranderd in de afgelopen jaren. Natuurlijk komt dat door het krijgen van een kindje en dat je met de jaren ook wat wijzer wordt. Maar als je het me een paar jaar geleden had gezegd dat ik zo zou veranderen, had ik het niet geloofd. Ik had mijn leven lang een paar vriendinnen die ver weg woonden en wat kennissen uit mijn woonplaats, maar sinds een jaar heb ik een lieve vriendin vlakbij wonen. Mijn vriend heeft eindelijk een baan dichtbij huis, we hebben een kindje, ik ben weer zwanger, ik heb een eigen bedrijf. Ineens zit er heel veel mee en ik merk dat ik daar echt door veranderd ben. In positieve zin Ik ben benieuwd hoe dat bij jullie is?
hier ook veel veranderd de laatste jaren, inderdaad getrouwd, een prachtige dochter,een heleboel extra kilo's. Ook qua karakter wel veranderd enz, maar ik denk dat iedereen die kinderen krijgt toch wel wat veranderd aangezien je prioriteiten erg veranderen. Maar gelukkig wel heel erg blij met alle veranderingen! Heel erg gelukkig met manlief en prinses. Alleen die kilo's dan daar ben ik niet zo blij mee!
ja hier ook.. toen ik mijn vriend nog niet kon was ik echt een wildebras.. feesten, zuipen, bijna nooit thuis zijn.. sinds ik mijn vriend ken, we zijn snel zwanger geworden ben ik echt helemaaaaal veranderd... ben heel rustig, 2 jaar niet gedronken, geen behoefte om uit te gaan.. zit liever gezellig thuis of bij vriendinnen.. ben een stuk voorzichtiger geworden... we zijn weer zwanger en gaan een huisje kopen en idd ook een heleboel kilo's erbij hahaha !!
Ik ben een stuk rustiger, zelfstandiger en verstandiger geworden met de jaren. Ik sta klaar voor mensen maar kan nu wel goed mijn eigen grenzen aangeven. Al kan dat soms nog iets beter. Het hebben van een fijne baan met lieve collega's, een vriend en lieve dochter en goede vrienden om me heen heeft met tot een persoon gemaakt dat goed in zijn vel zit. Helaas ook behoorlijk wat afstand van familie genomen op emotioneel vlak. We spreken elkaar regelmatig. Esmee ziet haar opa en oma maar "diep" is het contact helaas niet. Maar ik waardeer nu wel de fijne contacten met andere mensen veel meer.
Heel erg veranderd, in alle opzichten. Qua persoonlijkheid erg veranderd, in positieve zin, ik ben een sterker en leuker mens geworden. Qua uiterlijk, veel afgevallen en daardoor lekkerder in mn vel en meer mezelf. Qua leven, moeder geworden en gescheiden, nu als alleenstaand moeder gelukkig dan toen ik nog getrouwd was, wederom..ik kan weer meer mezelf zijn. Dat is eigenlijk wel de eindconclusie..ik ben dusdanig veranderd dat ik nu eindelijk mezelf ben. Werd hoog tijd ook haha.
Ik was een verlegen (heel snel rode wangen krijgen) stil meisje dat alles deed wat van haar verwacht werd.......nu ben ik gelukkig mijzelf! Ik durf in het openbaar te praten, ik durf nee te zeggen en laat duidelijk mijn grenzen zien.
ik ben (al zeg ik het zelf) echt veel volwassener geworden. Dat komt ook echt door de geboorte van mn dochter. Ik maak mij over sommige dingen echt niet meer druk. Waar ik eerst overal mn mond bij opentrok, denk ik nu echt: laat maar!!!