Ontzettend ziek maar durf me niet ziek te melden op het werk

Discussie in 'De lounge' gestart door hizi, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    wat ik altijd deed was me naar het werk slepen.

en dan laten zien van KIJK IK BEN ECHT ZIEK !!! ik loop t niet uit me duim te zuigen. en dan zeggen hun vanzelf na een uur van ga naar huis je bent ziek ( tenminste bij mij was dat) gewoon wel je wil laten zien van zie ik wil ECHT WAAR werken!!!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    sluit me hierbij aan

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Sorry hoor, maar dit snap ik dus echt niet! Ga lekker thuis kotsen maar kom niet het hele bedrijf aansteken omdat je zo nodig moet laten zien dat je ECHT ziek bent.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Nou ik snap het wel. Soms zijn ze op het werk zo bevooroordeeld ( ach ze/hij zal wel niet niet zijn) dat je geen keus hebt.

Ik werk nu niet maar toen ik dat nog wel deed ging ik altijd eerst naar het werk. Eerst proberen. Moest vroeger van mijn moeder ook toen ik nog jong was.

Je kunt daarna altijd nog naar huis.

Trouwens, nu ik fulltime thuis ben kan ik niet eens ziek zijn. Vaak zijn bij werkende ouders de kids fijn op het KDV en kun je lekker uitzieken. Dat zit er voor mij niet meer in. Nou ja, als het echt te erg is komt mijn schoonmoeder waarschijnlijk wel.

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

zolang jij nog om half 10 savonds hier lekker op het forum kunt zijn.... zou ik persoonlijk wel gaan werken.
    Als ik echt hondsberoerd ben lig ik om half 10 savonds in mn nest voor pampus en zit ik echt niet achter mn computer......

Lekker gaan dus, even je zinnen verzetten en als het echt niet gaat kan je altijd nog naar huis gaan.

:)

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik zelf probeerde het ook altijd eerst! Als het niet lukte dan sorry.
    Maar ik had zulke verschrikkelijke wijfen van collega's+baas dat ook al lag je daar half dood te gaan, je naar huis sturen hooo maar!

En als ik nu vaak ziek was nee, in de 6 jaar dat ik daar heb gewerkt ben ik 2 keer ziek geweest en op mijn werk gekomen omdat ik het graag wou proberen en ik me schuldig voelde thuis te blijven dus zo wit als een lijk kom je binnen elke 5 minuten naar de wc, dus ben gewoon naar huis gegaan, uitkomst van dat?

Collega's boos.
    Dus ben blij dat ik daar weg ben!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ligt er toch puur aan wat je hebt?
    Toen ik een maand geleden echt verschrikkelijke darmkolieken had welke om de 20 min kwamen, kon ik niet liggen, zitten en afleiding was de enige manier om het 20 min uit te stellen, zodra ik op bed ging liggen werd het alleen maar erger.

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Pech wat ze ervan op het werk vinden, als ik me hondsberoerd voel interesseert het mij echt niet wat mijn collega's wel of niet denken. Als ze het niet vertrouwen sturen ze maar een controleur langs om te checken of je wel echt ziek bent. Met koorts, kotsen of diarree moet je gewoon thuis blijven en uitzieken.

Gelukkig heeft mijn baas zoiets van 'als je ziek bent blijf je thuis voordat je het hele bedrijf aansteekt'.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek gesloten

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dan moet er wel een slotje op;)

11. bloem82