Hey meiden. Dit is mijn eerste zwangerschap en ben nu goed 17 weken zoals jullie kunnen zien aan mijn banner. Nu denk ik dus dat ik gisteren voor de eerste keer mijn kleintje heb gevoeld!!! Kan dit al rond deze tijd van de 1e zwangerschap? Het was gisterenmiddag toen ik rustig op een stoel zat. opeens voelde ik een plopje aan de linkse kant ter hoogte tussen mijn navel en schaambeen zeg maar. en na dat plopje voelde ik het circa een minuut later weer. Ik schrok er een beetje van, zo onverwachts! toen ik 's avonds in bed lag voelde ik weer op die plek een trillerig gevoel, net zo'n gevoel als wanneer je zo'n triloog hebt maar dan in je buik. Wat denken jullie, kan dat de kleine al geweest zijn?? Ik weet niet of mijn placenta voor of achter ligt en ben ook wel slank van mezelf. dan zeggen ze toch ook vaak dat je het soms eerder kunt voelen heb ik me laten vertellen.. Kan echt niet wachten tot ik hem elke dag ga voelen!!!! Groetjes!
Klinkt idd als je kindje. Vanaf nu zal je het steeds vaker voelen. En niet schrikken als het een keer wat minder is of een paar dagen niet. Als er wat meer vruchtwater is da. Heeft de baby meer ruimte en voor je hem niet.
Ja hoor dat kan zeker! Hier zelfs de placenta aan de voorkant, maar met 18 wk had ik precies hetzelfde al wat jij omschrijft..
bedankt voor jullie reactie! Zie je wel, was mijn gevoel toch goed hihi. ik was gisteren echt even het gelukkigste mens op aarde!!
Ja hoor kan zeker! Ik voelde het zelfs met 14 weken al.. En de baby is nu ook weer aardig druk in m'n buik! Bijzonder he?! Geniet ervan!
Ik had day met 17 weken ook volgens mij. Maar dan niet een plopje maar een soort kriebel. Heb toen geluisterd met de angesldound en daar hoorde ik het hartje ook. de vk zij dat dat inderdaad ook kon. als ik nu even rustig ga liggen voel ik het af en toe wel.
Voelde Uk met 16 weken, en vriend voelde haar met 16+3. Ondertussen is mevrouw steeds drukker, en kan ze de afstandsbediening of een boek laten wiebelen als deze op mijn buik ligt (22+6). Geniet van het gevoel! Nu het nog leuk voelt, hoor dat als ze klem zitten in je buik ineens minder plezierig voelt....
Ik voelde de beep met 17+4 weken, zo nu en dan plopjes. Nu voel ik die plopjes steeds vaker. Vriendlief heeft gisteravond (18+6 weken) de baby voor het eerst gevoeld!
Hier voelde ik ukkie ook met 17 weken en manlief kon hem aan de buitenkant voelen met 18 weken...Gaaf gevoel he..blijft super elke keer
wat leuk ! ik heb de placenta aan de voorkant dus voel ons babytje nog maar erg licht tot niet. hopelijk kan ik hem binnekort ook goed voelen.