Hallo allemaal, Ik ben druk aan het temperaturen, heb mijn eisprong al gehad, alleen mijn vraag is nu, blijft je temperatuur dezelfde hoogte of kan hij verschillen van bijv. 0,3 graden... Hopelijk kunnen jullie mij helpen Dikke kusss mereltje
Hoi mereltje, je temp blijft na je eisprong niet constant hoor, dat kan echt wel verschillen. Gebruik je FertilityFriend? Dan kun je je kaartje ook plaatsen op het topic tempkaartjes. Hier een voorbeeld:
Misschien kun je je aansluiten bij het temp topic het is de bedoeling dat je temp wel wat stijgt. Waarom Help? stijgt je temp niet? groetjes
hoi.. jawel hij is afgelopen maandag gestegen van 36.1 naar 36.4 toen werd hij dinsdag 36.9 en hij is nu al twee dagen gezakt naar 36.6. Voor mij eisprong zat ik rond de 36.1 tot 36.3... Hihhih mijn help was omdat ik het absoluut niet wist.. Dikke kuss
hihihi nou niks aan de hand hoor als ik het zo lees... kijk maar eens in het temp topic naar onze kaartjes die van mij is ook een wiebelwabbel!
pfff oke gelukkig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben benieuwd als ik mag gaan testen.. is voor mij nog zo goed als nieuw allemaal hhihihi... Fijn dat jullie er zijn Dikke kuzz
oei dat is alweer een poosje geleden, ik denk januari weet het niet meer precies... maar mijn vriend en ik zijn pas net begonnen ermee... dus ben benieuwd allemaal.. x