Hallo dames, Geen idee of ik het hier moet plaatsen zo niet dan hoor ik het vanzelf.. ivm ons budget zit ik nu te kijken waar ik het beste de geboortekaartjes/postzegels kan halen/bestellen enveloppen heb ik al heel goedkoop op een site besteld net, en ben van plan ons geboorte kaartje op vistaprint met eigen foto erop te bestellen. alleen nu de postzegels nog.. grrr zit nu al een paar dagen van alles te vergelijken maar ik kom er maar niet uit! (zal vast wel aan de hormonen liggen ben zo warrig als maar kan) Hebben jullie misschien nog tips voor goedkope postzegels? sorry voor het wat saaie onderwerp hier hoor maar begin me best wel druk te maken of we alles wel op tijd klaar zullen hebben (fijne hormonen en nesteldrang )
ook vraag ik me af wat de dames hier nog moeten regelen/kopen voor dat de kleine er is, (dames rond de 36 weken)
volgens mij zijn postzegels even duur via tnt post. andere postbedrijven kunnen misschien alleen in de regio kaartjes bezorgen maar dan moet je misschien 5 verschillende postzegels plakken en over weer rekening mee houden. lijkt mij het makkelijkste gewoon een velletje te halen
Was het niet goedkoper om geboortekaartjes te bestellen waar al enveloppen bij zaten? Postzegels kosten altijd hetzelfde toch?
Nee was niet goedkoper .. Met geboortekaartjes en enveloppen zit ik onder de 100, als ik het samen bestelde (bij verschillende bedrijven/sites) kwam ik uit op zo n 140 op z'n minst
Vistaprint is naar mijn idee ook niet echt de goedkoopste.. Wij doen het bij geboortepost en zijn zo'n 130 kwijt voor zon 60 kaarten met envelop en postzegel, paar kaarten naar het buitenland en nog een stuk of 10 voor ons zelf. Daar kan je ook zelf je kaart ontwerpen met foto. Je hoeft dan tegen die tijd ook alleen maar het definitief te maken en de rest gebeurd vanzelf
Bij de tnt post heb je speciale geboortezegels, 50 zegels voor 25 euro! Wij zijn voor 60 kaarten met envelop en de postzegels minder dan 150 euro kwijt, en zijn gewoon naar de drukker gegaan!
Dat bedoelde ik met postzegels altijd dezelfde prijs: normale postzegels kosten ook 50 cent per stuk, hihi. Alleen zijn geboortezegels natuurlijk wel super leuk .
Wij doen de geboortekaartjes ook bij Geboortepost.nl (al vaker daar besteld). Ik las gisteren op Facebook dat ze ook enkele geboortekaartjes hebben, kosten 1,25 per stuk. Geloof niet dat je ze nog veel goedkoper kunt vinden online. Postzegels zijn overal even duur, altijd 50 cent. Als je wilt besparen, kun je beter schrappen in je verzendlijst (en bijvoorbeeld de mensen in het buitenland het kaartje mailen). En de kaartjes voor collega's en buren gewoon zelf brengen. Succes!
Wij bestellen kaartjes op geboortekaartje.nl Ik vond het een makkelijke site om zelf een kaartje te ontwerpen wat ik erg leuk vind om te doen onze trouwkaart ook zelf gemaakt!
Hier ook naar de drukker gegaan 75 kaartjes eigen ontwerp enveloppen en postzegels alles bij elkaar zijn we 180 euro kwijt. alleen de post naar het buitenland is nog niet meegerekend. Hier is alles geregeld voor de geboorte (denk ik) haha
We hebben de proefdruk binnen van geboortepost, maar toch niet tevreden. Het straalt voor ons niet genoeg kwaliteit uit. Dus we gaan nu naar de drukker in het dorp, die maakt er wel iets moois van