Hallo allemaal, Ik heb op 27 mei een curretage gehad, daarna 2 weken gevloeit en een paar weken later een week ongesteld geweest. Nu werd ik ongeveer 3 of nog geen 3 weken later (2/3 augustus) weer een soort van ongesteld.. in het begin bruin, af en toe wat rood, maar voornakelijk bruinachtig. Heb af en toe een raar gevoel in mijn buik.. maar verder niks. Wat kan dit zijn??
met last van mijn buik bedoel ik trouwens, af en toe wat misselijk.. en verder soms gewoon een raar gevoel
Op hoeveelste dag zou je nu moeten zitten van jouw cyclus? Als je al op jouw NOD zit dan zou ik wel gaan testen.
Ik ben de eerste ronde 7 juli ongesteld geworden en toen was ik het een week.. ik weet mijn cyclus niet precies, dus weet het niet?? of zou ik afgelopen dagen gewoon ongesteld zijn geworden?
Heel moeilijk te zeggen, maar zou zeker wel een menstruatie geweest kunnen zijn. Om het uit te sluiten zou ik vandaag gewoon een testje doen met geconcentreerde urine. Dan weet je ook waar je aan toe bent.
Qua cyclus lengte had de afgelopen dagen dan zeker een ongi kunnen zijn, maar als je alleen een beetje bruinverlies hebt en ondertussen raar/vaag misselijk gevoel in jouw maag? Dan zou ik toch maar even gaan testen. Bruinverlies kan namelijk ook nog steeds plaatsvinden als je wel zwanger bent.
Ja qua tijd zou het wel kunnen inderdaad, maar heb naast bruin ookwel wat lichtrood verlies gehad.. maar nooi zoveel als bij mijn normale menstruatie. hoefde niet perse tampons in te doen o.i.d.
Ik zou een kruidvat 2v5 test adviseren, dan heb je direct duidelijkheid of je misschien al zwanger bent. Op zich zou het qua 'klachten' wel kunnen, maar je weet niks totdat je test. Succes!